kopen? badges? nee, kopen niet, maar als je een mailtje stuurt naar de fabrikant van het product zijn ze meestal zo vriendelijk om de badges zonder kosten op te sturen.
heb je ook tips van fabrikanten die ze hebben, en dan leuke dusOp zondag 24 juni 2001 17:31 schreef GambitRS het volgende:
kopen? badges? nee, kopen niet, maar als je een mailtje stuurt naar de fabrikant van het product zijn ze meestal zo vriendelijk om de badges zonder kosten op te sturen.
* veldmuis gaat een casebadgecasemod doen
en scrabble spelen
Dat lijkt mij ook wel leuk om te weten...Op zondag 24 juni 2001 17:34 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
heb je ook tips van fabrikanten die ze hebben, en dan leuke dus
* DaRKoNe gaat een casebadgecasemod doen
en scrabble spelen![]()
Kheb nu 3 casebadges op m'n kast zitten...
een MSI, een Duron en natuurlijk een Tweakers casebadge
En het lijkt me ook wel leuk om er nog meer te hebben... Ik wil ook wel graag een NVidia casebadge hebben...
Wil ik ook wel weten/hebbenOp zondag 24 juni 2001 17:38 schreef ikbenveldmuis het volgende:
komen die van tweakers eigelijk weer?
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Verwijderd
Ja indd, als er tweakers badges zijn, vertel mij dan ook ff waar die te krijgen zijn! Ik heb hier in Raalte op een lanparty laats verscheidene lui gezien met die badges op hun PC, die wil ik ook
Overclockers UK
hier kan je met je cc AMD casebadges kopen, misschien ondertussen meer soorten, moet je even kijken.
hier kan je met je cc AMD casebadges kopen, misschien ondertussen meer soorten, moet je even kijken.
Doet nvidia, nou eigenlijk ook aan case-badges?? Lijkt me wel koel.
| I've got permission to color outside the lines |
Pagina: 1