Game laptop max 1000 euro!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 768351

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
[i] ICT Opleiding/gamen.

Wat is je budget?
[i] 1000 Euro maximaal.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
[i] Zondag heen en vrijdag terug, dus redelijk vaak, de grote van het scherm is niet heel belangrijk wel moet het mooi helder beeld zijn.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
[i]Niet bepaald, als de laptop maar goed functioneert voor wat je ervoor betaald.

Conclusie:
Ik zoek een laptop waar ik de meeste games van tegenwoordig op kan spelen, ga uit van: Counterstrike, Arma 3, dayz, h1z1, en dan nog programma's als word en powerpoint.
Nou ben ik niet iemand die alles op High wil spelen maar wel iemand die altijd 60 fps wil dus liever op low met 60 fps dan op high met 40 fps :) .
Een SSD is niet noodzakelijk omdat een HDD prima voldoet voor mij en 'vaak' ook langer mee gaat.
Ik hoop op een aantal goeie reacties.
Groet Donny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-05 16:15
Zoals vaker al gezegd wordt: wat heb je zelf al gevonden. Je moet ook zelf wel wat inbrengen. Wat zijn de eisen van je studie?
Ga je hem veel mee nemen zo ja, hoeveel mag die wegen?
Hoe groot moet die zijn of mag die maximaal zijn?
Etc

Er zijn ook al veel van de zelfde posts geweest die ook voor gamen en een ICT studie een laptop zochten en in ongeveer de zelfde prijs klasse zaten. Neem daar eens een kijkje om wat meer te weten te komen.

[ Voor 30% gewijzigd door CCJJVV op 11-05-2016 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hallo CCJJVV, Ik heb een dell gevonden : http://www.dell.com/nl/p/...-7559-laptop/pd?ref=PD_OC
En dan de variant van 999,-
Een 15,6 of 17,3 inch moet het zijn.
Gewicht is niet belangrijk .
Word en Powerpoint word gebruikt voor mijn studie zover ik weet op het moment, maar als ik ooit is een zwaarder programma moet gaan draaien voor mijn opleiding wil ik wel bijna 100% zeker zijn dat mijn laptop het dan aankan .\

Groet Donny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-05 16:15
Anoniem: 768351 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 19:22:
Hallo CCJJVV, Ik heb een dell gevonden : http://www.dell.com/nl/p/...-7559-laptop/pd?ref=PD_OC
En dan de variant van 999,-
Een 15,6 of 17,3 inch moet het zijn.
Gewicht is niet belangrijk .
Word en Powerpoint word gebruikt voor mijn studie zover ik weet op het moment, maar als ik ooit is een zwaarder programma moet gaan draaien voor mijn opleiding wil ik wel bijna 100% zeker zijn dat mijn laptop het dan aankan .\

Groet Donny
Die Dell is een mooie en veel besproken hier ophet Forum inderdaad. Ik weet niet wanneer je de laptop nodig hebt maar als je hem niet direct nodig hebt zou ik eens proberen een 10% vipcode(ook voor studenten) te regelen bij Dell. Ook zou je kunnen wachten tot dat die in de aanbieding is. T/m afgelopen maandag was die voor €900 in de aanbieding en dan 10% eraf werd die €810 scheelt je toch weer €190. Hoe je de vipcode kan aanvragen kan je in dit topic vinden: [Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2
Als je de laatste 2 "bladzijdes" leest zal je wel lezen hoe je de vipcode aanvraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hee CCJJVV dankjewel voor de tip, ik wil de laptop gaan halen na mijn laatste examen, dus na 25 mei.
Maar als ie dan niet in de aanbieding is wacht ik er nog even mee 2 weken want heb hem daadwerkelijk pas nodig in augustus.
Maar als ik hem eerder heb kan ik nog ff gamen :)

Groet Donny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaxxiusX
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12:24
CCJJVV schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 19:27:
[...]

Die Dell is een mooie en veel besproken hier ophet Forum inderdaad. Ik weet niet wanneer je de laptop nodig hebt maar als je hem niet direct nodig hebt zou ik eens proberen een 10% vipcode(ook voor studenten) te regelen bij Dell. Ook zou je kunnen wachten tot dat die in de aanbieding is. T/m afgelopen maandag was die voor €900 in de aanbieding en dan 10% eraf werd die €810 scheelt je toch weer €190. Hoe je de vipcode kan aanvragen kan je in dit topic vinden: [Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2
Als je de laatste 2 "bladzijdes" leest zal je wel lezen hoe je de vipcode aanvraagt.
Wat is de hoogste korting geweest op de dell site 100 euro? of is die nog goedkoper geweest. Wou de laptop zelf ook halen heb de kortingscode al en ik heb de mogelijkheid om te wachten tot het nieuwe schooljaar.
Pagina: 1