Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
[i] ICT Opleiding/gamen.
Wat is je budget?
[i] 1000 Euro maximaal.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
[i] Zondag heen en vrijdag terug, dus redelijk vaak, de grote van het scherm is niet heel belangrijk wel moet het mooi helder beeld zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
[i]Niet bepaald, als de laptop maar goed functioneert voor wat je ervoor betaald.
Conclusie:
Ik zoek een laptop waar ik de meeste games van tegenwoordig op kan spelen, ga uit van: Counterstrike, Arma 3, dayz, h1z1, en dan nog programma's als word en powerpoint.
Nou ben ik niet iemand die alles op High wil spelen maar wel iemand die altijd 60 fps wil dus liever op low met 60 fps dan op high met 40 fps
.
Een SSD is niet noodzakelijk omdat een HDD prima voldoet voor mij en 'vaak' ook langer mee gaat.
Ik hoop op een aantal goeie reacties.
Groet Donny.
Wat ga je met je laptop doen?
[i] ICT Opleiding/gamen.
Wat is je budget?
[i] 1000 Euro maximaal.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
[i] Zondag heen en vrijdag terug, dus redelijk vaak, de grote van het scherm is niet heel belangrijk wel moet het mooi helder beeld zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
[i]Niet bepaald, als de laptop maar goed functioneert voor wat je ervoor betaald.
Conclusie:
Ik zoek een laptop waar ik de meeste games van tegenwoordig op kan spelen, ga uit van: Counterstrike, Arma 3, dayz, h1z1, en dan nog programma's als word en powerpoint.
Nou ben ik niet iemand die alles op High wil spelen maar wel iemand die altijd 60 fps wil dus liever op low met 60 fps dan op high met 40 fps
Een SSD is niet noodzakelijk omdat een HDD prima voldoet voor mij en 'vaak' ook langer mee gaat.
Ik hoop op een aantal goeie reacties.
Groet Donny.