[KPN] Overstappen om prijsverhoging juli 2016

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:57
KPN verhoogt per 1 juli 2016 de prijzen van haar abonnementen met € 2,50 dus ik denk er over na of ik mijn abonnement voor die tijd zal wijzigen of opzeggen.
nieuws: KPN verhoogt prijzen en komt met erotische zender in basispakket
https://www.kpn.com/prive...ellen/2016wijzigingen.htm

Deze prijsverhogingen zijn op het moment nog niet te zien op de website van KPN.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3OBFE3pl.png

Mijn vraag: ik wil zo goedkoop mogelijk Internet en Bellen (we kijken geen TV), Alles-in-1 valt dan af.

Nu heb ik een oud abonnement Internet+Bellen Thuis Instap (20/2 Mbps), die van € 32,13 naar € 34,63 p/m zal gaan.

Als ik overstap naar Internet & Optioneel Bellen dan zou ik na 3 maanden € 35,- p/m betalen (ipv € 32,50 zonder prijsverhoging) wat zelfs wat duurder is. Maar zijn het niet eigenlijk dezelfde abonnementen oid?
  • Moet ik het dan maar zo laten aangezien er toch niet zoveel verschil is, of zijn er wellicht betere optie's nu die prijsverhoging er aankomt?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Fy8QV6Ol.png

Wat meer off-topic, vreemd genoeg heb ik meer upload (18.8/6.3 Mbps) dan aangegeven (20/2 Mbps), terwijl de KPN website en FPI zegt dat ik maar max tot 9/1 Mbps zou komen :?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/N9J12Zbm.png Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/5317174768.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/C9GIQae.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/At1jKngl.png

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:48
Wil je bij KPN blijven? Ik heb per 1 juli KPN opgezegd en voor 365 euro per jaar een gigabitlijn bij tweak besteld.

Ik had alles in 1, maar ik kijk euh geen TV. Dus ik laat het hierbij en neem hooguit sport 1 go erbij.

Lekker cheap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:48
Adlermann schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 17:38:
Wil je bij KPN blijven? Ik heb per 1 juli KPN opgezegd en voor 365 euro per jaar een gigabitlijn bij tweak besteld.

Ik had alles in 1, maar ik kijk euh geen TV. Dus ik laat het hierbij en neem hooguit sport 1 go erbij.

Lekker cheap :)
Die Tweak 1Gbit is jammer genoeg bij weinig mensen (in vergelijking over het hele land) beschikbaar.Ik heb de keuze tussen Ziggo of KPN (of iets op KPP netwerk).

KPN netwerk is hier max 20Mbit en Ziggo haalt met gemak de 300Mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:57
Adlermann schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 17:38:
Tweak 1 Gbit is hier idd niet beschikbaar, heb hier alleen koper liggen en was een aantal jaar geleden zelfs van een duurder abonnement overgestapt omdat de daadwerkelijke snelheid een stuk lager lag dan verwacht.

Nu ik het zo bekijk heb ik eigenlijk geen keuze dan bij KPN te blijven rond de 30-35 euro.

Ziggo heeft abonnementen vanaf 45 euro en ik zie niet of ze ook zonder Kabel TV kunnen leveren.
https://www.ziggo.nl/alles-in-1/zelf-samenstellen/

Bij XS4ALL komen ze net wat duurder uit met € 37,50 p/m voor Internet Compact + Bellen, wat trouwens wel netjes is met die service :)
https://www.xs4all.nl/bestellen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:17
Ketho schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 17:22:
KPN verhoogt per 1 juli 2016 de prijzen van haar abonnementen met € 2,50 dus ik denk er over na of ik mijn abonnement voor die tijd zal wijzigen of opzeggen.
nieuws: KPN verhoogt prijzen en komt met erotische zender in basispakket
https://www.kpn.com/prive...ellen/2016wijzigingen.htm

Deze prijsverhogingen zijn op het moment nog niet te zien op de website van KPN.
[afbeelding]

Mijn vraag: ik wil zo goedkoop mogelijk Internet en Bellen (we kijken geen TV), Alles-in-1 valt dan af.

Nu heb ik een oud abonnement Internet+Bellen Thuis Instap (20/2 Mbps), die van € 32,13 naar € 34,63 p/m zal gaan.

Als ik overstap naar Internet & Optioneel Bellen dan zou ik na 3 maanden € 35,- p/m betalen (ipv € 32,50 zonder prijsverhoging) wat zelfs wat duurder is. Maar zijn het niet eigenlijk dezelfde abonnementen oid?
  • Moet ik het dan maar zo laten aangezien er toch niet zoveel verschil is, of zijn er wellicht betere optie's nu die prijsverhoging er aankomt?
[afbeelding]

Wat meer off-topic, vreemd genoeg heb ik meer upload (18.8/6.3 Mbps) dan aangegeven (20/2 Mbps), terwijl de KPN website en FPI zegt dat ik maar max tot 9/1 Mbps zou komen :?

[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Die 6 Mbit upload komt omdat ze die upload helemaal open hebben gegooid, zoveel als je lijn aankan.

Telfort is goedkoper, goedkoopste is iets van 23 euro per maand dacht ik. Maar alle providers gooien de prijzen omhoog, je ontkomt er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zit in hetzelfde pakket, maar kan ik wel opzeggen als ik nog in het eerste jaar zit?

Hoewel ze me vanaf dag 1 'konden garanderen' dat ik de 60mbit zou kunnen halen, inmiddels bijna 6 maanden later zit ik nog steeds op ~27mbit. Dat was al belachelijk duur mbt euro/mbit, maar met 2,5 erbij wordt het mij iets teveel.

Enige probleem, je kan zeker niet enkel telefonie houden? Het is voip dus je zal je internet moeten hebben en ik denk niet dat ik via caiway in mag loggen op hun services :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
SinergyX schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 20:57:
Ik zit in hetzelfde pakket, maar kan ik wel opzeggen als ik nog in het eerste jaar zit?

Hoewel ze me vanaf dag 1 'konden garanderen' dat ik de 60mbit zou kunnen halen, inmiddels bijna 6 maanden later zit ik nog steeds op ~27mbit. Dat was al belachelijk duur mbt euro/mbit, maar met 2,5 erbij wordt het mij iets teveel.

Enige probleem, je kan zeker niet enkel telefonie houden? Het is voip dus je zal je internet moeten hebben en ik denk niet dat ik via caiway in mag loggen op hun services :P
Klacht indienen bij KPN. Als netco en andere sites aangeven dat 60Mb mogelijk is, dan mogen ze dat ook gaan leveren. Niet laten afschepen. De afdeling klachten nemen contact met je op en spreken dat dan met je door.

Heeft hier wel geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

HvanderT schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:02:
[...]

Klacht indienen bij KPN. Als netco en andere sites aangeven dat 60Mb mogelijk is, dan mogen ze dat ook gaan leveren. Niet laten afschepen. De afdeling klachten nemen contact met je op en spreken dat dan met je door.

Heeft hier wel geholpen.
Daar ben ik al sinds juni 2014 mee bezig, gebed zonder einde, het heeft me al ruim een jaar gekost om uberhaubt die .... mensen daar uit te leggen dat mijn isra gewoon een afsplitsing van mijn buren is.

Het geluk was begin dit jaar dat Caiway opeens 120mbit ging leveren in Gouda, was bijzonder genoeg nog stabiel is ook (was het nooit), dus inmiddels KPN al niet meer nodig, buiten dus de telefoon.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VVV-007
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-05 15:36
Bij een prijs verhoging heb je altijd het recht om het abbonement te beeindingen ook al zit je nog in een eerste jaar of iets. Je bent immers het contract aan gegaan voor de 'oude' prijs, bij een wijziging zoals deze kun je dus gewoon opzeggen.

Zou anders een mooie boel worden, start een bedrijf en bied jaar contracten aan voor zeg 10 euro en na 2 maand verhoog je de prijzen ineens naar 50 euro en iedereen heeft nog een jaar contract dus kassa ;) (gelukkig werkt dat dus niet zo en kun je gewoon opzeggen bij een prijs verhoging).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
SinergyX schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:05:
[...]

Daar ben ik al sinds juni 2014 mee bezig, gebed zonder einde, het heeft me al ruim een jaar gekost om uberhaubt die .... mensen daar uit te leggen dat mijn isra gewoon een afsplitsing van mijn buren is.

Het geluk was begin dit jaar dat Caiway opeens 120mbit ging leveren in Gouda, was bijzonder genoeg nog stabiel is ook (was het nooit), dus inmiddels KPN al niet meer nodig, buiten dus de telefoon.
Ik ben ook een jaar bezig geweest met KPN om het te laten oplossen, de aanhouder wint uiteindelijk. Ik bleef al die tijd wel geduldig.

Ik zou de telefonie gewoon bij een VOIP provider onderbrengen. Scheelt je bakken met geld. Dus telefoonnummer laten porteren naar een VOIP provider en dan pas KPN opzeggen.

[ Voor 11% gewijzigd door krakendmodem op 12-05-2016 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

HvanderT schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:19:
[...]

Ik ben ook een jaar bezig geweest met KPN om het te laten oplossen, de aanhouder wint uiteindelijk. Ik bleef al die tijd wel geduldig.

Ik zou de telefonie gewoon bij een VOIP provider onderbrengen. Scheelt je bakken met geld. Dus telefoonnummer laten porteren naar een VOIP provider en dan pas KPN opzeggen.
Ongetwijfeld, maar niet terwijl ik kleine 60 euro in de maand betaal. Ene kant wil ik ook de nieuwe wijkkast afwachten, andere kant zal dat wederom teleurstelling worden. In principe heb ik maar een maand na bekendmaking, dus van het weekend maar besluit nemen en alles in gang zetten.

Pagina: 1