Over een paar weken ga ik voor 3 weken naar de USA - Chicago, New York en Washington DC
Ik zoek een?
Mifi router - bij voorkeur een simpel, niet te groot model - idee is deze in jaszak/rugtas bij te hebben. Idee is deze nu in USA te gebruiken, en daarna bij vakanties in andere landen (voornamelijk Europa)
Daarbij ook een data SIM voor USA, +- 3GB
Wat is je budget?
+-150 voor Mifi, +- 50 voor databundel
Wat heb je zelf al gevonden?
Wat ik zo lees moet ik AT&T of T-Mobile netwerk hebben
Huawei E5377 lijkt compatible met T-mobile LTE (2100MHz), en Europese netwerken maar niet AT&T. Ik zie op Amazon.com wel een AT&T branded variant hiervan, maar die ga ik niet met zekerheid op tijd binnen krijgen.
AT&T Domestic DataConnect Pass - Alleen de 5GB/30 dagen laat tethering toe, maar zo te zien moet je hier al wel een AT&T sim voor hebben?
TouristSim USA Prepaid. Unlimited data? What's the catch?
H2O WIRELESS DATA ONLY Dan de 2GB, gebruikt AT&T netwerk
T-Mobile Sim ter plaatse kopen?
Welke vragen heb je hier nog over?
Voor de Mifi: iemand ervaring met deze Huawei en gebruik in USA? Werkt deze idd enkel voor T-Mobile, of toch ook voor AT&T?
Qua data plans - zijn er betere keuzes dan die hierboven?
Ik zoek een?
Mifi router - bij voorkeur een simpel, niet te groot model - idee is deze in jaszak/rugtas bij te hebben. Idee is deze nu in USA te gebruiken, en daarna bij vakanties in andere landen (voornamelijk Europa)
Daarbij ook een data SIM voor USA, +- 3GB
Wat is je budget?
+-150 voor Mifi, +- 50 voor databundel
Wat heb je zelf al gevonden?
Wat ik zo lees moet ik AT&T of T-Mobile netwerk hebben
Huawei E5377 lijkt compatible met T-mobile LTE (2100MHz), en Europese netwerken maar niet AT&T. Ik zie op Amazon.com wel een AT&T branded variant hiervan, maar die ga ik niet met zekerheid op tijd binnen krijgen.
AT&T Domestic DataConnect Pass - Alleen de 5GB/30 dagen laat tethering toe, maar zo te zien moet je hier al wel een AT&T sim voor hebben?
TouristSim USA Prepaid. Unlimited data? What's the catch?
H2O WIRELESS DATA ONLY Dan de 2GB, gebruikt AT&T netwerk
T-Mobile Sim ter plaatse kopen?
Welke vragen heb je hier nog over?
Voor de Mifi: iemand ervaring met deze Huawei en gebruik in USA? Werkt deze idd enkel voor T-Mobile, of toch ook voor AT&T?
Qua data plans - zijn er betere keuzes dan die hierboven?
Your lack of planning is not my emergency