Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:23

hellknight

Medieval Nerd

Topicstarter
Over een paar weken ga ik voor 3 weken naar de USA - Chicago, New York en Washington DC
Ik zoek een?
Mifi router - bij voorkeur een simpel, niet te groot model - idee is deze in jaszak/rugtas bij te hebben. Idee is deze nu in USA te gebruiken, en daarna bij vakanties in andere landen (voornamelijk Europa)
Daarbij ook een data SIM voor USA, +- 3GB

Wat is je budget?
+-150 voor Mifi, +- 50 voor databundel

Wat heb je zelf al gevonden?
Wat ik zo lees moet ik AT&T of T-Mobile netwerk hebben
Huawei E5377 lijkt compatible met T-mobile LTE (2100MHz), en Europese netwerken maar niet AT&T. Ik zie op Amazon.com wel een AT&T branded variant hiervan, maar die ga ik niet met zekerheid op tijd binnen krijgen.
AT&T Domestic DataConnect Pass - Alleen de 5GB/30 dagen laat tethering toe, maar zo te zien moet je hier al wel een AT&T sim voor hebben?
TouristSim USA Prepaid. Unlimited data? What's the catch?
H2O WIRELESS DATA ONLY Dan de 2GB, gebruikt AT&T netwerk
T-Mobile Sim ter plaatse kopen?

Welke vragen heb je hier nog over?
Voor de Mifi: iemand ervaring met deze Huawei en gebruik in USA? Werkt deze idd enkel voor T-Mobile, of toch ook voor AT&T?
Qua data plans - zijn er betere keuzes dan die hierboven?

Your lack of planning is not my emergency

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:39
Dit is wel handig om te lezen. Zelf zou ik overigens een prepaid kopen op het vliegveld en via de hotspot functie delen, en je kunt er ook nog mee bellen indien nodig.
https://www.tripadvisor.c....For.Visiting.The.Us.html