Ik wil graag offline series kijken op mijn ipad (onderweg). Deze videobestanden staan op een samba-share van een raspberry pi achtige SBC met een debian gebaseerde OS.
Nu wil ik deze graag automatisch op mjn ipad hebben, zodat ik er geen omkijken naar heb.
Na te hebben gegoogled en zoeken op de app store lijkt dit niet mogelijk te zijn.
Wel online via wifi samba-shares benaderen. Wel handmatig video bestanden plaatsen op de ipad. Maar dus niet in de achtergrond updaten vanaf een samba share.
Bestaan er video programma's op de ipad die dit wel kunnen?
Hebben jullie suggesties?
Kan bijvoorbeeld de plex app dit misschien toch?
(Bij de titel blijkt vlak voor verzenden de spatie tussen video en syncen te zijn verdwenen)
Nu wil ik deze graag automatisch op mjn ipad hebben, zodat ik er geen omkijken naar heb.
Na te hebben gegoogled en zoeken op de app store lijkt dit niet mogelijk te zijn.
Wel online via wifi samba-shares benaderen. Wel handmatig video bestanden plaatsen op de ipad. Maar dus niet in de achtergrond updaten vanaf een samba share.
Bestaan er video programma's op de ipad die dit wel kunnen?
Hebben jullie suggesties?
Kan bijvoorbeeld de plex app dit misschien toch?
(Bij de titel blijkt vlak voor verzenden de spatie tussen video en syncen te zijn verdwenen)
[ Voor 6% gewijzigd door Tsuranim op 11-05-2016 12:40 ]