Wijzigen feedback heavenly1 - boombes

Pagina: 1
Acties:
  • 1.172 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 14:23
Hierbij zou ik graag willen verzoeken tot het verwijderen van de 2de review die deze persoon heeft achtergelaten op mijn profiel. Review 2 is alleen geschreven na aanleiding van mijn feedback. Deze heeft dus geen toegevoegde waarde op de eerste post en is alleen gericht om mijn rating omlaag te brengen. Hier heb ik de bewuste tweaker op aangesproken maar deze reageert helemaal niet meer. Laatste reactie was: 17-4-2016

Aangezien in een ander topic ongeveer hetzelfde speelde plaatste ik daar dat ik zou wachten op uitsluitsel in dat topic, dit zodat ik geen eigen topic aan hoefde te maken maar dat werd niet op prijs gesteld, dus bij deze een eigen topic.

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zover ik kan zien heeft hij 2 advertenties bij je afgenomen, dus mag hij ook 2 beoordelingen plaatsen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Hij heeft 2 advertenties in 1 levering overgenomen. En zonder tussenliggende communicatie gaat de beoordeling van 14/15 sterren naar 4/10 sterren, persoonlijk vind ik dat niet genoeg reden om ineens de communicatie (die er wel van mijn kant geweest is in tegen stelling wat hij beweert) van 4 naar 2 sterren te zetten. En zijn mening over de beschrijving mag hij hebben, en wordt zelfs door mij onderschreven. maar ook hier gaat hij van 4 naar 2 sterren over dezelfde levering, terwijl over deze advertentie helemaal geen klacht was aangezien de omschrijving daarvan goed was.

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 19:40
Bemoei je er nou eens niet mee!

[ Voor 157% gewijzigd door Microkid op 11-05-2016 23:37 ]

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En dat geldt ook voor jou

[ Voor 88% gewijzigd door Microkid op 11-05-2016 23:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

boombes schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:27:
Hij heeft 2 advertenties in 1 levering overgenomen.
Het gaat toch om 2 producten? Waarvan 1 in mindere staat was dan aangegeven? Hoe wil je dat anders netjes beoordelen? Zoals gezegd, het waren 2 advertenties. Dat hij ze in 1x gekocht heeft doet niets af aan het feit dat je op Tweakers per advertentie een beoordeling mag geven.
Mocht je het niet eens zijn met zijn beoordeling dan adviseer ik om te proberen om er samen via DM uit te komen. Dan kunnen we altijd nog de beoordeling aanpassen.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
En wat als die nou niet meer reageert? Dat was de initiële vraag. Dan is het gewoon pech hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

boombes schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 08:26:
En wat als die nou niet meer reageert? Dat was de initiële vraag. Dan is het gewoon pech hebben?
Hij is recent nog online geweest, dus geef hem even de tijd aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heavenly1
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-09 00:49
Reactie via DM geleverd, het heeft zeker niet mijn voorkeur alle vuile was hier op het forum neer te leggen, maar ik zal wel zeggen dat ik hiervoor zeker geldige redenen heb gehad. (Lezen jullie mods eigenlijk mee met de DM's?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

Hoi heavenly1. Vuile was hoeft ook niet mee, zie BELANGRIJK: Nieuwe procedure voor V&A Feedback aanpassen. Als jullie er onderling uitgekomen zijn, dan hoor ik het wel en kan de beoordeling zo nodig aangepast worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Wij zijn eruit gekomen, zouden jullie de feedback van beide kanten kunnen verwijderen? Het eens worden over de precieze "terechtheid" van bepaalde wegingen is te subjectief in het geheel en daarom leek ons dit een gepaste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heavenly1
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-09 00:49
Akkoord met bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Nog geen actie gezien, hopelijk komt dat snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

Reviews zijn bij deze verwijderd.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers.