Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oplossing gevonden, dank

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2016 13:32 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ximon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 21:26
Tja. Ik zou zeggen: download een zooi trialware en begin? Je vraag is niet heel duidelijk en komt op mij een beetje over als "Kunnen jullie deze oplossing voor mij ontwerpen?" Er is een reden dat Symantec graag consultants jouw kant op stuurt ;)

(╯°□°)╯︵ + ︵ x ︵ + ︵ x ︵ + ︵ x ︵ + ︵ x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ximon schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:52:
Tja. Ik zou zeggen: download een zooi trialware en begin? Je vraag is niet heel duidelijk en komt op mij een beetje over als "Kunnen jullie deze oplossing voor mij ontwerpen?" Er is een reden dat Symantec graag consultants jouw kant op stuurt ;)
Dan komt het bij jou idd heel verkeerd over of misschien met een andere insteek lezen. Wat ik eigenlijk wil weten is of ik in de goede richting ben (zie topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:11

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Kun je dan eens aangeven waar je over twijfelt en waarom?

Wat ik zo gauw even lees is dat je PGP server tegen je BES server aan moet praten. Aangezien BES een Exchange server nodig heeft, is het logisch dat je Exchange en dus ook een AD nodig bent.

Kortom, waar loop je nu precies tegenaan? Als je twijfelt kun je altijd de software als trial downloaden of aanvragen en eens beginnen in een lab omgeving.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B