Voordat ik begin wil ik eerst zeggen dat dit geen topic is waar ik shit zit te posten over de verschillende sports games. Ik wil gewoon weten wat anderen erover denkt om elke jaar dezelfde sport game te kopen (bv. fifa, nba, wwe). Ik ben een grote sportsfan maar zie gewoon het nut niet in om elk jaar dezelfde spel te hebben. Maar een vriend van mij koopt gewoon elk jaar de nieuwste fifa game zodra het uitkomt. Hij vindt dat het besturen van de spelers gewoon anders voelt dan de vorige games. Mijn vraag is dan merken jullie een verschil in bv fifa15 en fifa16?
IMHO merk ik helemaal geen verschil (behalve de players rating) wat gameplay betreft.
p.s. houdt a.u.b deze topic civilized omdat ik dit ook kan gebruiken als bewijs voor mijn studie om aan te tonen dat ik deelnam aan een discussie
IMHO merk ik helemaal geen verschil (behalve de players rating) wat gameplay betreft.
p.s. houdt a.u.b deze topic civilized omdat ik dit ook kan gebruiken als bewijs voor mijn studie om aan te tonen dat ik deelnam aan een discussie