[MULTI] CrossOut

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:29

CrossOut

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eagD27uIEsDYRhJCsDXGtkGq/full.png

Intro

Website: http://crossout.net/en
Ontwikkelaar: http://www.targem.com
Uitgever: https://gaijin.net/en/ (bekend van War Thunder en Star Conflict)
Platform: PC

Wat is het

Mad Max die Minecraft speelt. Bouw een auto, ga vechten en schiet de ander overhoop. Momenteel is het in Closed Beta, daarna komt een Open Beta en uiteindelijk Free to Play.

Media

En nu?

Op youtube zijn er legio filmpjes te vinden van social media spelers, bij 1500 volgers word je direct toegelaten tot de closed beta. Deze filmpjes zien er ontzettend vermakelijk uit, maar vraag me af - ik heb nooit WT of SC gespeeld - hoeveel grinding en pay to win dit gaat worden.

[ Voor 12% gewijzigd door DaCoTa op 11-05-2016 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:06

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ziet er bijzonder leuk uit, ff in de gaten houden. Hoop dat het niet pay to win word...

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-09 22:48

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ziet er gaaf uit, ga het zeker in de gaten houden.

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:46

Geckoo

Good news, everyone!

Closed beta invités zijn verstuurd... Dus game on!

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Niemand die het verder speelt?

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik heb nooit een invite gekregen, dus ik wacht nog ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Ik wacht ook nog op de invite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
Inmiddels ben ik binnen, sinds een klein weekje. Eerste indrukken: het is een lekker aanvoelende combinatie tussen minecraft voor auto's, destruction derby en een first person shooter. De algehele feel van het spel is wel snelheid, of eerder, vlotheid: een voertuig aanpassen of zelfs een hele nieuwe build gaat snel, potjes gaan vlot, er is weinig wachttijd (tot nu toe) tussen potjes.

Pay to play heb ik niet veel van gemerkt, ja, het is mogelijk credits te kopen, maar je kan ook onderdelen verkopen op de interne markt. De potjes worden gematched op power score, dus zelfs met de beginners-onderdelen zijn de potjes onderhoudend.

En tot slot, het voelt wel erg lekker om met een goed gemikt kanonschot iemand van een paar wielen te ontdoen :-) En als dat bij jezelf gebeurd, terug naar de garage om te kijken hoe je zo'n kanonschot kunt overleven. Zal vanavond even wat screens posten van mijn builds to nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Volgens mij is het een open bèta geworden.
Iedereen kan nu joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

30 mei gaat de open bèta van start!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

en hij is open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Bovenstaand bericht gemist, dus ben er gisteren pas achtergekomen dat het nu Open Beta is. Grote updates zijn ook uitgerold, met een extra faction, een enorme hoeveelheid nieuwe onderdelen, nieuwe game modes. Helaas nu wel weer bij level 1 beginnen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:34

Basszje

Reisvaap!]

Ik speel het nu ook sinds een week. Inderdaad een leuk spel. Zoveel spellen met auto-destructie zijn er niet. Hopelijk komen er nog wel wat dingen bij zoals wat meer variatie in de maps. Met 3 minuten per potje heb je ze wel allemaal snel gezien. Klooien met je auto en kijken hoe je beter kan 'rijden' als je onder vuur ligt blijft wel uitdagend om de doen.

Geld verdienen is niet al te simpel lijkt het trouwens. Ik heb wat video's bekeken maar die lijken vooral te gaan over eerdere versies of betere marktomstandigheden. Met craften wat getallen bij elkaar opgeteld en gekeken naar hoeveel het op de markt verkoopt, maar zonder rommel te grinden kan je er eigenlijk nauwelijks winst mee maken. Zou leuk zijn als op een gegeven moment alle onderdelen te craften zijn, dat bouwt wellicht een meer realistische markt.

[ Voor 39% gewijzigd door Basszje op 21-06-2017 08:50 ]

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik heb 'pc' weggehaald voor de topictitel en 'multi' toegevoegd aangezien het beschikbaar is op alle platforms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Basszje schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 08:48:
Geld verdienen is niet al te simpel lijkt het trouwens. Ik heb wat video's bekeken maar die lijken vooral te gaan over eerdere versies of betere marktomstandigheden. Met craften wat getallen bij elkaar opgeteld en gekeken naar hoeveel het op de markt verkoopt, maar zonder rommel te grinden kan je er eigenlijk nauwelijks winst mee maken. Zou leuk zijn als op een gegeven moment alle onderdelen te craften zijn, dat bouwt wellicht een meer realistische markt.
Dit is inderdaad wel een groot verschil met de closed beta, geld verdienen is een heel stuk lastiger. Waar het voorheen vrij eenvoudig was om kostbare onderdelen te verkrijgen en te verkopen is het nu al lastig om een workbench te huren. Ben er nog niet echt achter waar dat aan ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

DaCoTa schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 23:00:
[...]

Dit is inderdaad wel een groot verschil met de closed beta, geld verdienen is een heel stuk lastiger. Waar het voorheen vrij eenvoudig was om kostbare onderdelen te verkrijgen en te verkopen is het nu al lastig om een workbench te huren. Ben er nog niet echt achter waar dat aan ligt.
Geen idee, meer mensen wellicht :? De prijzen liggen rond de ruwe kosten van de onderdelen plus een of twee extra coins. Geen vetpot inderdaad. Als je de productie 'rusht' ( wachttijd afkoopt ) draai je volgens mij verlies.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Inderdaad, met de closed beta was er meer te verdienen, wel gezien dat de paarse items iets meer opbrengen dus ik heb alle blauwe verkocht en ben nu daar mee aan het handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:31

Mitchell

Ondertitel

Ben nu net twee dagen bezig en vermaak me op zich prima. Wel erg jammer dat de game heel erg grindy is, zou willen dat het allemaal net iets sneller gaat. Sowieso is expierence krijgen een hell als je de energy boost niet meer hebt.

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

Geckoo schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 08:46:
Inderdaad, met de closed beta was er meer te verdienen, wel gezien dat de paarse items iets meer opbrengen dus ik heb alle blauwe verkocht en ben nu daar mee aan het handelen.
Nou als je meer tips hebt hou ik mij aanbevolen :P De video's die ik kan vinden lijken mij redelijk waardeloos op die manier.

Overigens vermaakt ik mij verder prima. Het is wel een spel van de mob-mentaliteit, als je niet bij je groepje hangt loop je de kans om direct in puin geknalt te worden. Ben erg benieuwd hoe ze richting de finale versie dingen nog gaan balanceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-09 14:36
Geinig spel wel! En eh inderdaad... lui die solo naar voren racen zijn gewoon cannon fodder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Het lijkt iets sneller te gaan met geld verdienen als je level hoger word en je 3000hp of 4000hp voertuigen kunt maken. De resources (wires/electronics) leveren wat meer op dan de losse onderdelen die je meestal krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 17:50
Speel zelf ook een aantal weken, ben nu level 15 (of 16) met de engineers. Heb mijn ervaring met de andere factions redelijk verspreid, misschien was dit geen goed idee... Zit momenteel een beetje te experimenteren met verschillende builds en wapens. Probeer dagelijks vaak even m'n fuel op te maken (en copper te verzamelen) en de daily XP bonus te halen. Daarna stop ik meestal, heeft voor m'n gevoel niet zo veel zin dan verder te spelen.

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

Unigo schreef op maandag 3 juli 2017 @ 14:41:
Speel zelf ook een aantal weken, ben nu level 15 (of 16) met de engineers. Heb mijn ervaring met de andere factions redelijk verspreid, misschien was dit geen goed idee... Zit momenteel een beetje te experimenteren met verschillende builds en wapens. Probeer dagelijks vaak even m'n fuel op te maken (en copper te verzamelen) en de daily XP bonus te halen. Daarna stop ik meestal, heeft voor m'n gevoel niet zo veel zin dan verder te spelen.
Ik heb dat gevoel nu ook wel een beetje na het halen van level 15. Als je boven de 5000 points uitkomt kom je toch bij andere lui terecht waar ik het idee heb dat ze betere (zware upgrades) wapens hebben ( of ik ben gewoon slecht :P ). Ook wordt de geluksfactor veel belangrijker daardoor. Een verkeerde bocht waardoor je per ongeluk net voor een paar lui komt en je bent het bokje zonder dat je nog echt kan ontsnappen.

Je ziet veel lui met paarse missile launchers e.d. Bliep Bliep exit. Het beste wat je kan doen als je punten wil is eigenlijk achter wat teamgenoten aangaan en dan als een gier de gewonden proberen te pakken, maar echt in de teamspirit vind ik dat niet :)

Ik zit trouwens ook over meerdere facties. Op zich is dat niet slecht, want dan kan je van meerdere walletjes spullen verzamelen ( lichtere en zwaardere ) .

Heb nu meerdere builds. Een 'truck' met een cannon en tweetal blauwe machine guns en eentje die sneller is ( vooral sneller dood trouwens ) maar wel met een dubbele wasp en een machine gun. De wapens worden er nog steeds vrij snel afgeschoten helaas. Als ik ze probeer te verstoppen dan wordt je range gelijk weer zo slecht ( bv als je op een heuvel staat en je kan niet terugschieten :'( ) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Qua builds, wat ik recent wel ben gaan doen is parts verstoppen tussen het chassis. Guns... artilery kan je wegstoppen achter wat armor maar dat is het dan wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

dat moet je sowieso doen, ik maak mijn base vaak 6/8 breed. maar dan aan de zijkant chassis delen van 2 breed. hierdoor krijg je effectief 2 of 4 blokjes ruimte eronder voor bijv generators en ammoboxen of fueltanks.

Je wapens inderdaad een beetje verstoppen, zeker bij de pyre/hurricanes en wasps. en bv canons die niet draaien (judge/executiner) kan je helemaal verstoppen.

bescherm ook je cabin, dit zijn je belangrijkste hitpoints (de gele damage die je doet. wit is gewoon de rest van de build)

en blijf bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Cabin wist ik niet! thanks

Merk wel dat mijn build nu al wat teveel gewicht voor heeft. als ik dan nog extra armor op de cabin ga doen moet ik wellicht de cabin wellicht gewoon in het midden zetten. Fuck it dat het ergens op een auto moet lijken

is er nog wat te doen tegen wielen verliezen?

[ Voor 8% gewijzigd door Tazzy op 08-07-2017 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Meer wielen ;)
Of die ook beschermen met zooi

Ingame is trouwens GeckooNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tazzy
added :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:22
Ik ben ingame TrinityForza

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

Toegevoegd ( geen idee welk nut dat heeft :P ) . Calaeyosis hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Geen idee inderdaad wat het nut is maar beide toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

* Basszje houdt het topic maar een beetje levendig

Wat zijn de favo-builds? Ik dacht dat een cannon met zware truck wel goed zou zijn maar na een tijdje ben ik meer over de shotguns

Afbeeldingslocatie: http://basszje.vrijwazig.org/wp-content/uploads/2017/07/screenshot-170723-111307.jpg

^^ Shotgun build, +/- 4100 PS

Nadeel is natuurlijk dat je vrij kwetsbaar bent. Ik kijk meestal waar de lui door de barriere heen gaan breken en als het netjes een paar zijn dan kan je lekker de wapentjes eraf schieten en laten opruimen :P

Als je boven de +/- 3000 PS komt zijn parts eigenlijk niet zo belangrijk meer. Uitdaging is meer om zoveel mogelijk boem bij een zo laag mogelijke PS te komen terwijl je nog wel enigzins beschermt ben. Voorlopig ben ik nog niet helemaal tevree over mijn bakkies iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

klopt oudhollands seal clubben ;D en dat gaat met shotguns vrij goed
ben nu bezig met een build met 3x pyre maar naar achteren gericht dus hit en run idee icm met een cannon.
dus cannon op de neus, schieten, en dan weg wezen om te reloaden en dan ondertussen naar achteren schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

Geckoo schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:38:
klopt oudhollands seal clubben ;D en dat gaat met shotguns vrij goed
ben nu bezig met een build met 3x pyre maar naar achteren gericht dus hit en run idee icm met een cannon.
dus cannon op de neus, schieten, en dan weg wezen om te reloaden en dan ondertussen naar achteren schieten.
Zijn die dingen niet paars? Daar ben ik nog verre van volgens mij. Had een goed idee om relic containers te craften dus ik had mijn geld gezet op goedkope coupons te sparen. Maar ja nieuwe update :|

Over het algemeen ben ik dus consequent blut en ik heb niet het idee dat craften uberhaupt veel geld oplevert op het moment. De blauwe items gaan in elk geval op de markt onder de kostprijs weg. Vraag me af of dat op lange termijn wel houdbaar is, lijkt mij ook niet goed voor de playerbase.

Overigens ben ik meestal de sjaak :X .Heb nu ook een shotgun build met betere armor, maar ik heb het idee dat je beter een baggerbak kan hebben met een lage PS-score. Tijdje ook rondgereden met een 'winkelwagen' die niets kon, maar wel 2x WASP had. Dus of je schiet raak en je hebt een kill of je bent dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Containers moet je sowieso niet doen.
en je moet het ook niet in voorraad houden.
wat ik doe is vaak een budget gebruiken om te handelen terwijl ik gamen en dan alles verkopen. niks in voorrraad houden want de waarde zakt alleen maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Twijfel ook een beetje tussen grinden voor cash of juist voor de nieuwe contest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

Als ik de drama zo lees gaat het niet waard zijn die crate. Fijne is dat het wel voor een aardige uptick in de markt heeft veroorzaakt dus net wat blauw spul voor meer dan 45 weten te verkopen waar het gisteren nog in de lage 30's deed. En wat extra coins voor de Talers, hoewel de markt al stevig neerwaarts gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Prijzen zijn inderdaad wel een eindje omhoog gegaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Zou eigenlijk wel mouselook willen als ik iemand volg (als ik dood ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Tazzy schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 08:23:
Prijzen zijn inderdaad wel een eindje omhoog gegaan :(
Er kan nu wel eindelijk weer wat winst gemaakt worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

Geckoo schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 19:54:
[...]

Er kan nu wel eindelijk weer wat winst gemaakt worden...
Winst maken is er eigenlijk niet echt bij, tenzij je had gespeculeerd dat scrap erg duur zou worden, dan wel. Het staat nu op dubbele prijs bijna, met als gevolg dat de hogere item prijzen eigenlijk volledig teniet gedaan worden door hogere craftkosten. Eigenlijk hangt alles nog steeds rond kostprijs minus een paar coins, uitgaande van alles kosten en niets verzamelen.

Heb een stapeltje taler weten te verkopen voor +/- 9 coins, dus op zich was dat wel gratis geld :P
Tazzy schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 08:26:
Zou eigenlijk wel mouselook willen als ik iemand volg (als ik dood ben)
Dat kan wel beter idd. Als ik het nu wil volgen moet ik als een malle draaien met de rechtermuisknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Taler x10 tickets gaan nu voor .41c... die zijn kennelijk al niets meer waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
En inmiddels nog verder gezakt. Heb een aantal tempory items in mijn inventory, jammer dat je deze niet kunt verkopen of als upgrade part kunt gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Zit me echt af te vragen wat de zin en onzin is van die "02:00:00 until destruction" items. Die faction flag vond ik nog wel aardig maar de rest heb ik echt niets aan. Zou wel fijn zijn als je deze kon deconstructen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Iemand nog met crossout bezig of is het voorbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

Tazzy schreef op zondag 10 september 2017 @ 16:46:
Mwah :P Sinds de laatste update heeft iedereen of drones of die vervelende karretjes en is dus eigenlijk elk mogelijk interessant gevecht bij voorbaat dood. Begrijp dat niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Tazzy schreef op zondag 10 september 2017 @ 16:46:
Ben er nog wel mee bezig, maar wat ^ zegt idd, builds met 5x drones kun je niet zoveel tegen doen. Lijkt ook alsof drones je veel sneller kapot schieten dan andere wapens, frustrerend. Ranked games zijn wel grappig om te doen, met 4 tegen 4 is het tempo lager, geeft vaak interessantere uitdagingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Ben ik eigenlijk wel met jullie eens, karretjes & drones zuigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

DaCoTa schreef op maandag 11 september 2017 @ 00:54:
[...]
Ben er nog wel mee bezig, maar wat ^ zegt idd, builds met 5x drones kun je niet zoveel tegen doen. Lijkt ook alsof drones je veel sneller kapot schieten dan andere wapens, frustrerend.
Komt vooral omdat ze 100% raak schieten binnen bereik en aimen op weapons en dan op cabines. Mensen hebben minder nauwkeurigheid. Dat is ook een beetje het hele probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashtestdummy!
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 28-04-2024
ik vind drones helemaal niet overpowered

http://oi64.tinypic.com/2m6u92f.jpg

want ik had net geen 8 kills :p

als ik zelf tegen drones vecht heb ik er ook geen moeite hoor, schiet ze gewoon kapot, veel hp hebben die toch niet... een dronemaster is weerloos eens ge zijn drones afschiet

[ Voor 43% gewijzigd door Crashtestdummy! op 26-10-2017 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Ik speel redelijk veel. Niet alle drones zijn even goed. Ik heb een epic missle drone, maar mist redelijk vaak en snel kapot. Machine gun drones zijn wel erg sterk.

ik ben bezig met de nomads faction, maar blijf voorlopig nog even steken rond de 5500ps. Ik ben ook niet heel tevreden met m'n build.
wyvern cabin
epic machine gun, rare machine gun en epic drone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

Misschien is het allemaal weer een beetje teruggebalanceerd. Is het nu weer wel leuk om te spelen? Van de week misschien maar weer 's even kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

laatst geinstalleerd; best grappig concept
maar lijkt wel heeel lang te duren voordat je nieuwe shit unlocked of kunt bouwen
toch schiet en speelt t wel lekker weg.

voor de pc gamers; $user; hollandhards

is er een tweakers clan?

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 08-06-2019 03:48 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krulliebol
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-01 18:52
Paar dingetjes lopen niet zo lekker, maar in het algemeen wel heel gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wat nieuwe content uitgekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twijg92
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-09 08:56
himlims_ schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 03:47:
laatst geinstalleerd; best grappig concept
maar lijkt wel heeel lang te duren voordat je nieuwe shit unlocked of kunt bouwen
toch schiet en speelt t wel lekker weg.

voor de pc gamers; $user; hollandhards

is er een tweakers clan?
Ik speel ook : McTwigstar op pc
Wil best een tweakersclan maken als die er inderdaad niet is.
Ben een paar weken aan het spelen heb bijna de scavengers op 10 voor een beetje heavy armor :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ging gisteren best aardig toch?

stuk leuker (effectiever) met aantal die beetje bij elkaar blijven, verschillende setups van wapens bleek best goed samen te werken :+

kijken of van t weekend nog een rondje kunnen doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
Blijft erg onder de radar dit spel. Vind het nog steeds vermakelijk om af en toe een paar potjes te doen. Blijf ongeveer op de 8k power score hangen, met een 3x Executioner build. Heerlijk als je een hover vanaf de andere kant van de map kunt neerhalen :-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7A5i89QxMMYeiyu4iLApo8ZK/full.jpg

Word wel een beetje moe van de cloaked Fafnir/Nidhogg builds.

[ Voor 22% gewijzigd door DaCoTa op 21-06-2019 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[Streamable: YOLO double kill - Crossout]

Speel sinds weekje of wat met 'Tusk cabin', gaat niet altijd zo soepel als hier, maar vind de speelstijl best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twijg92
nog tips voor paarse wapens? Speel nu vaak junkbow, rapier en soms vector ( met name in raids)

Ben nou aan t sparen voor mn eerste paarse ( traag, ik doe plastic bij raids, en wires bij pvp, lijkt het snelst te gaan )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
https://crossout.net/en/n...10-70-wasteland-cup-en/#/

Nieuwe map en boel andere nieuwe dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Huidig reward en craft systeem heeft een revisie gekregen. De grind lijkt meer geworden te zijn, scrap metaal is nog belangrijker (en was al schaars).

Op die manier creeert gaijin een grote vraag naar scrap, craften lijkt er niet beter op geworden. (of dokken)

Misschien heeft t tijd nodig, maar prijzen lijken te stijgen, van de andere kant; met dit systeem wordt je niet overladen met crap wat je niet nodig hebt; de grind reward en resources is 'specifieker'

moet nu 42(!!) daily en weekly challenges doen voor completen van 'kistje' (~30g vond altijd goeie bron van inkomsten), dat ga ik niet redden binnen normale tijd [..] ofwel; dokken

neemt niet weg dat game goed in balans lijkt, ben benieuwd naar de nieuwe map; tot heden nog niet in de roulatie gezien. vermaak me prima met gameplay

[ Voor 47% gewijzigd door himlims_ op 23-07-2019 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twijg92
Inmiddels is het spel best ver geëvolueerd en ik vroeg me af hoeveel Tweakers dit spel (nog) spelen?

Ik vermaak me er dik mee en zie best wat nederlandse spelers op de EU servers.

[ Voor 1% gewijzigd door twijg92 op 23-12-2020 14:02 . Reden: spelling :O ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twijg92
Crossout is inmiddels naar versie 2.0!

Mooiere graphics en een aantal wijzingen in het besturen van sommige onderdelen.

Ik ben er tot nu toe positief over gestemd!
Pagina: 1