Probleem met mn systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 29-09 22:58
Heb sinds een paar dagen een issue met mijn PC

Als ik de powerknop indruk gaat hij niet aan.......als ik de power knop een x aantal seconden ingedrukt houdt gaat hij aan, soms na 2 tellen weer uit en soms meteen wel aan,

Als hij aan staat werkt alles ook prima,

Iemand een idee?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timal
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 22:49

timal

hey

Misschien is de powerknop stuk?
Als je ook een reset-knop op je behuizing hebt, probeer dan de functie van die knoppen even om te draaien (aansluitkabeltjes op het moederbord verwisselen).
Test dan of het werkt. Gaat alles nu wel goed, dan ligt het aan de behuizing. Blijf je hetzelfde probleem houden, dan ligt het aan je moederbord.
Heb je niet de mogelijkheid om die aansluitkabeltjes om te draaien, dan zou ik even het kabeltje losmaken en dan handmatig je computer aanzetten door die twee pennetjes kort te sluiten met een schroevendraaier of iets dergelijks.
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:55

br00ky

Moderator Harde Waren
Je bent nu bijna 17 jaar lid hier. Dan zou je inmiddels weten dat we altijd vragen om volledige informatie (hoe ziet je systeem eruit) en een degelijke beschrijving van wat je allemaal hebt geprobeerd om je probleem op te lossen. Het probleem uitlokken hoort niet bij oplossen ;).

In het verleden ben je daar ook vaker op gewezen. Let hier op, want dumpertjes zitten we nog steeds niet op te wachten.

Dit topic is gesloten.