Toon posts:

Computer blijft hangen en geen idee waardoor.

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn nieuwe pc blijft sinds ik hem heb soms hangen - random freezes - wanneer ik geen spelletjes speel.

Ik heb ongeveer twee maanden terug een computer in elkaar gezet. Sinds dat ik hem heb blijft de pc hangen. Ik heb gemerkt dat het zeer vaak gebeurt wanneer ik niks doe of volledig scherm youtube kijk. Daarbij blijft hij nooit hangen tijdens het gamen.

Ik ben een leek dus weet verder ook niet hoe ik kan nakijken waar het aan ligt. Als iemand mij instructies zou kunnen geven hoe ik kan nakijken waar het ligt zou ik zeer dankbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

CSL FAQ

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Daar moet je wel mee aan de slag kunnen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ohw dat had ik beter even kunnen lezen. Excuses daarvoor. Ik zal aan de slag gaan met je tweede link. In ieder geval bedankt daarvoor!

ps: Eerste link ook gelezen. Vandaar mijn excuses.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2016 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:55

br00ky

Moderator Harde Waren
Daarbij verwachten we een volledige beschrijving van je systeem en wat je zelf allemaal al hebt geprobeerd. Je hebt als het goed is dan ook al een idee waar je freezes vandaan zou kunnen komen en kan je hem in de juiste subforum plaatsen. CSL is namelijk geen problemenhonk.

Dit topic is gesloten.