VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .
Voor simpel tekstverwerken of gamen is het iig niet nuttig.
Virussen? Scan ze hier!
(klint nogal lomp, maar het is meestal wel waar.)
de betaler vervuilt
Zucmantaks, nu 💰 !
Als je de extra kracht dan kan gebruiken.
Voor servers
NIET om Red Alert 2 oid sneller te laten lopen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Verwijderd
Als je een vette linux bak wilt draaien en ook nog word wil draaien in een vmware NT emulatie.
Of als je veel multitaskt. De dingen die jij noemt maken zelf gebruik van SMP, maar zodra je twee of meer programma's tegelijk draait heb je er altijd voordeel van. (naja, tenzij die programma's 99% staan te idlen...)Op zondag 24 juni 2001 16:53 schreef wildhagen het volgende:
Als je heel zwaar werk doet, zoals Photoshop, rendering, 3d-modelling etc.
[typo gefixt: -en]
Wat zeur je nu photoshop heeft gewoon ondersteuning voor smp moet je maar ff goed kijken als het programma laad.Op zondag 24 juni 2001 16:58 schreef Onno het volgende:
Of als je veel multitaskt. De dingen die jij noemt maken zelf gebruiken van SMP, maar zodra je twee of meer programma's tegelijk draait heb je er altijd voordeel van. (naja, tenzij die programma's 99% staan te idlen...)
En jij moet even beter lezen wat ik nou eigenlijk zeg...Op zondag 24 juni 2001 17:04 schreef GameFreak het volgende:
Wat zeur je nu photoshop heeft gewoon ondersteuning voor smp moet je maar ff goed kijken als het programma laad.
zie je ze ook 2de-hands wel?
Zucmantaks, nu 💰 !
I am a shover robot, do not trust the pusher robot, I will protect you from the terrible secrets of space!
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Zucmantaks, nu 💰 !
een dvd kijk je 1x , daarna nooit meer. het is maar net wat je nuttig vindOp donderdag 28 juni 2001 19:51 schreef Major_Kusanagi het volgende:
ik denk dat ik dat geld beter in dvd's kan steken...
Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)
Zucmantaks, nu 💰 !
nja.. kan je hobby ook zijn..Op donderdag 28 juni 2001 20:02 schreef Major_Kusanagi het volgende:
ik kijk dvd's/divx net zolang totdat ik ze helemaal uit m'n hoofd ken. en binnen 1/2 seconde de leuke stukjes kan terugvinden.
ik zou liever wat betere hardware kopen, films krijg ik zowieso wel op DivX ;-)
Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)
Zucmantaks, nu 💰 !
Verwijderd
Verwijderd
En ben zeker niet iemand die nu een Tyan thunder k7 koopt+geheugen+voeding+kast. en dus F3000 kwijt is, voor niet veel extra. Mijn T-bird 800@982 is snel genoeg, maar bij mijn nieuwe systeem ( NIET binnenkort, zeg december ofzo ) gaat ik toch echt wel aan een MP setje denken.
Dan is het kwa applicaties ook pas interresant voor de normale mens denk ik ( die dus wel een beetje dvd's ript enzo) Dan Geldt dit verhaal ook voor intel dual's.