Ik zoek een?
Een nieuwe 24" monitor met het liefst G -sync(ben een nvidia persoon). Ik hoef geen 27" inch monitor, omdat dit mij net te groot is en ik mijn oude scherm als 2e monitor zal gebruiken en dan geen plek overhoud.
Wat is je budget?
Rond de 450.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb zelf niet echt voorkeur voor merken, maar heb 3 schermen waar ik niet uit kan komen welke ik het beste kan nemen. Dit zijn de volgende schermen :
pricewatch: Acer Predator XB240HA Zwart
pricewatch: Acer Predator XB241H Rood, Zwart
pricewatch: AOC G2460PG Zwart
Zoals te zien gaat het meer tussen Acer en AOC, maar weet ook niet of er veel verschil is tussen de XB240HA en de XB241H, omdat de specificaties in principe hetzelfde zijn. Ik lonk(ook door de prijs) meer naar de AOC.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Videokaart : Inno3D iChill 780 TI ultra.
CPU : I7 4770k
Moederbord : ASUS Maximus VI Hero
Geheugen : 16 GB Crucial Ballistix
Voeding 650W.
Samsung 840 Pro series 256 GB SSD
Ik speel diverse spellen wat verschilt tussen MMO's ,racing games en FPS zoals Battlefield etc.
Ben ook van de plan de 1080 te halen als deze uit is, maar dit zal pas over een paar maanden zijn.
Suggesties zijn welkom!
Andries
Een nieuwe 24" monitor met het liefst G -sync(ben een nvidia persoon). Ik hoef geen 27" inch monitor, omdat dit mij net te groot is en ik mijn oude scherm als 2e monitor zal gebruiken en dan geen plek overhoud.
Wat is je budget?
Rond de 450.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb zelf niet echt voorkeur voor merken, maar heb 3 schermen waar ik niet uit kan komen welke ik het beste kan nemen. Dit zijn de volgende schermen :
pricewatch: Acer Predator XB240HA Zwart
pricewatch: Acer Predator XB241H Rood, Zwart
pricewatch: AOC G2460PG Zwart
Zoals te zien gaat het meer tussen Acer en AOC, maar weet ook niet of er veel verschil is tussen de XB240HA en de XB241H, omdat de specificaties in principe hetzelfde zijn. Ik lonk(ook door de prijs) meer naar de AOC.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Videokaart : Inno3D iChill 780 TI ultra.
CPU : I7 4770k
Moederbord : ASUS Maximus VI Hero
Geheugen : 16 GB Crucial Ballistix
Voeding 650W.
Samsung 840 Pro series 256 GB SSD
Ik speel diverse spellen wat verschilt tussen MMO's ,racing games en FPS zoals Battlefield etc.
Ben ook van de plan de 1080 te halen als deze uit is, maar dit zal pas over een paar maanden zijn.
Suggesties zijn welkom!
Andries
Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.