Mijn vraag
Ik wil graag schone installatie van windows xp. Geen dual boot naast de windows 7 die ik nu draai.
Zijn er nog andere opties dan degene die ik nu heb geprobeerd?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 7 professional 64bit
Intel Core i5-4460
MSI H97M-E35
Asus R9280X-DC2-3GD5
Crucial MX100 256GB
Seagate Desktop HDD, 2TB
Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3L
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
1. Ik heb via windows zelf de installatie proberen te doen. Dit is echter niet mogelijk omdat windows 7 recenter is dan xp.
2. via bios geboot met windows xp cd. De installatie blijft hangen na het volgende scherm.
http://i.imgur.com/JJaNoQr.jpg
Hierna gaat hij door naar een zwart scherm met een knipperende underscore. Hierop blijft hij hangen, ik heb een half uur gewacht zonder enige vordering.
Normaliter lukt het me altijd via deze route windows te installeren, ik heb geen idee wat het probleem is en met google kom ik zelf ook niet veel verder. Ik heb geen usb om daar een bootable van te maken.
Ik wil graag schone installatie van windows xp. Geen dual boot naast de windows 7 die ik nu draai.
Zijn er nog andere opties dan degene die ik nu heb geprobeerd?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 7 professional 64bit
Intel Core i5-4460
MSI H97M-E35
Asus R9280X-DC2-3GD5
Crucial MX100 256GB
Seagate Desktop HDD, 2TB
Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3L
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
1. Ik heb via windows zelf de installatie proberen te doen. Dit is echter niet mogelijk omdat windows 7 recenter is dan xp.
2. via bios geboot met windows xp cd. De installatie blijft hangen na het volgende scherm.
http://i.imgur.com/JJaNoQr.jpg
Hierna gaat hij door naar een zwart scherm met een knipperende underscore. Hierop blijft hij hangen, ik heb een half uur gewacht zonder enige vordering.
Normaliter lukt het me altijd via deze route windows te installeren, ik heb geen idee wat het probleem is en met google kom ik zelf ook niet veel verder. Ik heb geen usb om daar een bootable van te maken.
[ Voor 3% gewijzigd door Frietzak op 10-05-2016 17:06 ]