Hi,
Ik heb de opdracht gekregen om een game pc te bouwen met een budget van 500 euro (exclusief software)
Ik heb al een opzetje voor wat mij goed leek (zie wenslijst PC2)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
deze pc word voornamelijk gebruikt voor gamen (gta, battlefield) op 1080p. hoge graphics is geen vereiste.
Wat mag het systeem gaan kosten?
500 euro is het budget. dat is exclusief verzendkosten, exclusief software, en geen assemblagekosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
DVD RW drive
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn enige vereiste is dat er een ssd voor boot in zit en =<1TB hdd opslag
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben niet merk-specifiek. maar ik wil wel graag goede kwaliteit onderdelen in het systeem. ik wil bv geen goedkope MS-TECH voeding in het systeem, of een generic HDD met trage praktijk snelheden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte en stroomverbruik zijn niet belangrijk voor mij. geluidsniveau moet acceptabel zijn.
Ga je overklokken?
CPU overclocken gaat niet gebeuren. GPU overclocken is een mogelijkheid
Wat verwacht je van ons?
Ik hoef niet perse de nieuwste modellen hardware. de kast hoeft ook echt niet bijzonder te zijn. het liefst gewoon een goedkope kast met een beetje gaming look. ik hoop een pc te kunnen maken die enkele jaren vooruit kan
Ik heb de opdracht gekregen om een game pc te bouwen met een budget van 500 euro (exclusief software)
Ik heb al een opzetje voor wat mij goed leek (zie wenslijst PC2)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
deze pc word voornamelijk gebruikt voor gamen (gta, battlefield) op 1080p. hoge graphics is geen vereiste.
Wat mag het systeem gaan kosten?
500 euro is het budget. dat is exclusief verzendkosten, exclusief software, en geen assemblagekosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
DVD RW drive
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn enige vereiste is dat er een ssd voor boot in zit en =<1TB hdd opslag
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben niet merk-specifiek. maar ik wil wel graag goede kwaliteit onderdelen in het systeem. ik wil bv geen goedkope MS-TECH voeding in het systeem, of een generic HDD met trage praktijk snelheden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte en stroomverbruik zijn niet belangrijk voor mij. geluidsniveau moet acceptabel zijn.
Ga je overklokken?
CPU overclocken gaat niet gebeuren. GPU overclocken is een mogelijkheid
Wat verwacht je van ons?
Ik hoef niet perse de nieuwste modellen hardware. de kast hoeft ook echt niet bijzonder te zijn. het liefst gewoon een goedkope kast met een beetje gaming look. ik hoop een pc te kunnen maken die enkele jaren vooruit kan