Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvB08
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 19-06 10:40
Ik heb een i5-4570 hier liggen die ik kwijt wil, voor hoeveel kan ik 'm ongeveer kwijt op V&A.

Alvast bedankt.

Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:52

nelizmastr

Goed wies kapot

Taxatie is verboden op het forum. Kijk even rond op de v&a wat de gangbare prijs voor vergelijkbare CPU's is.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvB08
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 19-06 10:40
Ik mag toch best vragen voor hoeveel ik 'm kwijt mag, straks zet ik 'm voor een te hoge prijs op Tweakers en dan krijg ik weer allemaal berichten binnen dat de prijs te hoog is.

Daar heb ik ook geen zin in maar goed als het niet mag kan de topic verwijderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 16:32
Je kunt toch ook gewoon in het V&A gedeelte kijken wat anderen voor dezelfde, of vergelijkbare, CPU's vragen?

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:52

nelizmastr

Goed wies kapot

Inderdaad. Je mankeert niks aan de ogen toch?

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

RickvB08 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 14:34:
Ik mag toch best vragen voor hoeveel ik 'm kwijt mag, straks zet ik 'm voor een te hoge prijs op Tweakers en dan krijg ik weer allemaal berichten binnen dat de prijs te hoog is.

Daar heb ik ook geen zin in maar goed als het niet mag kan de topic verwijderd worden.
Nee dat mag je niet, zie de regels.

Ik kan ook wel besluiten dat DAA topics leuker worden als ik iedere post van mij afsluit met een blote vrouw, maar ook dan krijg binnen no-time een vriendelijk berichtje van Br00ky dat hoewel ik een goede smaak heb, het niet volgens de regels is :P

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:50

br00ky

Moderator Harde Waren
Eens met de man met de pijl en boog. Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.