LG brengt de Stylus 2 DAB+ vrijdag uit. De midrange-smartphone beschikt over een dab+-ontvanger. Dab+ geldt als opvolger van analoge fm-radio, waardoor gebruikers radio kunnen luisteren zonder dataverbruik. Het toestel heeft een Snapdragon 410-soc en een 5,7"-scherm. De lcd van de Stylus 2 DAB+ heeft een resolutie van 1280x720 pixels. Zoals de naam van het toestel doet vermoeden, levert LG er een pennetje bij waarmee gebruikers aantekeningen op het scherm kunnen maken. Naast een chip die het mogelijk moet maken om digitale radiosignalen te ontvangen, levert LG een app mee voor het luisteren naar dab+-zenders. Eerder maakte LG bekend dat de smartphone een quadcore-soc met snelheid van 1,2GHz krijgt, maar om welke soc het ging was niet duidelijk. Nu de specificaties op de website staan, is zeker dat het gaat om een Snapdragon 410. Er is 1,5GB ram en 16GB opslagruimte aanwezig; het toestel draait op Android 6.0. De verwisselbare accu heeft een capaciteit van 3000mAh. Er is een 13-megapixelcamera aanwezig die filmpjes kan maken in 4k-resolutie van 3840x2160 pixels met 30fps. De camera aan de voorkant heeft een 8-megapixelresolutie. De smartphone heeft een micro-usb-aansluiting die werkt op usb 2.0-snelheid. LG gaat de Stylus 2 DAB+ onder andere aanbieden via T-Mobile, vanaf 6 mei. De adviesprijs bedraagt 299 euro.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Weinig interesse in deze telefoon, of is er gewoon weinig te bespreken over dit toestel?
Meeste reviews zijn wel positief. Zelf snap ik die 1,5 GB ram niet zo goed. Waarom geen 2gb|? Zal met de prijs niet heel veel schelen denk ik.
Zijn er hier ook mensen die de eerste versie hebben van dit toestel? en hoe bevalt die?
Meeste reviews zijn wel positief. Zelf snap ik die 1,5 GB ram niet zo goed. Waarom geen 2gb|? Zal met de prijs niet heel veel schelen denk ik.
Zijn er hier ook mensen die de eerste versie hebben van dit toestel? en hoe bevalt die?
Ik denk gewoon weinig interesse. Het toestel is met 300 euro gewoon te duur. Een snapdragon 410 en 1,5GB ram vind je al op toestellen die de helft kosten.lifeguard schreef op maandag 30 mei 2016 @ 19:38:
Weinig interesse in deze telefoon, of is er gewoon weinig te bespreken over dit toestel?
Voor 300 euro heb je ook toestellen met 3GB ram en een Snapdragon 810/610.
DAB+ is wel een leuke toevoeging, maar alleen daarvoor zou ik deze telefoon ook te duur vinden.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Vandaar mijn interesse ook. Maar ram gaat op den duur wel problemen opleveren denk ik. En de prijs is ook wat aan de hoge kantJorgen schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 00:24:
DAB+ is wel een leuke toevoeging, maar alleen daarvoor zou ik deze telefoon ook te duur vinden.
Het toestel is pas net uitgekomen en ik verwacht dat die nog wel erg in prijs zal zakken. Of een DAB+ ontvanger kost der mate veel, dat dat niet mogelijk is. Maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.lifeguard schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 05:57:
[...]
Vandaar mijn interesse ook. Maar ram gaat op den duur wel problemen opleveren denk ik. En de prijs is ook wat aan de hoge kant
Eens zien wat er nog meer wordt uitgebracht de komende tijd.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Zijn er nog mensen hier die deze telefoon gekocht hebben?
Op zich wel interesse in (DAB+,groot scherm), maar wel lager resolutie en blijkbaar specs die niet top zijn.
Zou wel wat persoonlijke ervaringen willen lezen.
Op zich wel interesse in (DAB+,groot scherm), maar wel lager resolutie en blijkbaar specs die niet top zijn.
8*400 ZO + 7*400 NW = 6kWp | 40° | Flevoland
Wellicht kan de review van Androidworld je nog helpen bij je keus.hansie_k schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:51:
Review komt nogal negatief over..wel een goeie review overigens.rens-br schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:25:
[...]
Wellicht kan de review van Androidworld je nog helpen bij je keus.
Zal een verder kijken op die site, bedankt.
8*400 ZO + 7*400 NW = 6kWp | 40° | Flevoland
Inmiddels is er een update naar V10C gespot van ongeveer 450MB maar ik heb deze niet ontvangen en is ook niet zichtbaar in LG Bridge.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Firmware V10C is inmiddels beschikbaar en brengt het Android Patch Level naar Oktober 2016.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Volgens mij wel. De website noemt het niet, maar Mobiel.nl wel.Gulip schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:03:
ik zie in de spec dat r geen gps op/bij zit... klopt dit
Mobile.nl com ik op een motagesite site en bij tmobile zag ik het niet staan. Misschien suf mmar lukt het je een deeplink te plaatsen?. alvast bedankt..
Geen probleem. Ik zie overigens ook dat het mobiel.nl is en geen mobile.nl.Gulip schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:37:
Mobile.nl com ik op een motagesite site en bij tmobile zag ik het niet staan. Misschien suf mmar lukt het je een deeplink te plaatsen?. alvast bedankt..
Ik zocht al langer een telefoon met stylus en kwam op deze LG 2 uit. Ook ik vond de prijs aan de hoge kant en nam geen risico om die goedkoper in het buitenland te bestellen. Vanmiddag bij de KPN winkel het toestel in het echt gezien. Lekker plat, bruine kleur lijkt een beetje bronskleur dus best apart. En wat schetste mijn verbazing, de prijs was slechts 192 euro met 4 euro verwijderingsbijdrage kwam het totaal uit op 196 euro. Er werd bijverteld dat het toestel alleen los werd aangeboden omdat er geen combi met abonnement mogelijk was. Als ik wat meer ervaring met het toestel heb opgedaan kom ik nog terug daarmee. Tot nu toe al blij met de aankoop
Iemand enig idee wanneer de update nougat in nederland komt? In het buitenland is die er al sind januari.
Pagina: 1