Pc upgrade voor BF1

Pagina: 1
Acties:

• monofear
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-01 20:27
Hallo mede tweakers,

Met BF1 in het vooruitzicht en de aankondiging van de GTX 1070/1080 is het tijd voor een upgrade.
Ik wil graag mijn systeem upgraden zodat ik met gemak BF1 kan draaien met mijn pc in de toekomst.
Ik zat te denken om evt tweedehands een gtx 970/980 aan te schaffen, maar dat ligt aan welke specs nodig zijn voor bf1.

Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
GPU upgrade voor BF1, dienen er nog andere onderdelen vervangen te worden? CPU? Moederbord?

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
300 - 400 euro.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Voorkeur gaat op dit moment uit naar Nvidia, heb nu een r9 270 zoals jullie kunnen zien. Ben hier een beetje op afgeknapt aangezien ik enkele problemen met mijn beeldschermen heb gehad met deze videokaart. Ik wacht ook nog de ATI kaarten af, kijken wat die voor leuks brengen. Prijs/performance verhouding.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4440 Boxed€ 173,01€ 173,01
1ASRock B85M Pro4€ 59,50€ 59,50
1MSI Radeon R9 270 2GB GAMING€ 171,95€ 171,95
1Fractal Design Define R4 Pearl Black€ 85,95€ 85,95
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU€ 38,50€ 38,50
1Cooler Master GM G550M€ 61,-€ 61,-
1Crucial M500 2,5" 240GB€ 0,-€ 0,-
1Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart€ 238,50,-€ 238,50,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 828,41

Ik hoor graag van jullie!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-02 20:28
BF1 komt pas in november uit. Waarom dan nu al een upgrade uitvoeren? Helemaal omdat polaris en de nieuwe gen Nvidia kaarten nog net niet beschikbaar zijn?

Het beste wacht je af op de eerste benchmarks van de game om te kijken welke merk beter presteerd, maar iirc wordt er in bf4 en sw battlefront samengewerkt met AMD.

In elk geval zou ik wachten op de polaris 10 kaarten die eind mei released worden. Gezien je budget en eisen zullen dat veel interessantere keuzes zijn dan wat je nu dan ook kan kopen.

• monofear
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-01 20:27
Ardjee schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 10:43:
BF1 komt pas in november uit. Waarom dan nu al een upgrade uitvoeren? Helemaal omdat polaris en de nieuwe gen Nvidia kaarten nog net niet beschikbaar zijn?

Het beste wacht je af op de eerste benchmarks van de game om te kijken welke merk beter presteerd, maar iirc wordt er in bf4 en sw battlefront samengewerkt met AMD.

In elk geval zou ik wachten op de polaris 10 kaarten die eind mei released worden. Gezien je budget en eisen zullen dat veel interessantere keuzes zijn dan wat je nu dan ook kan kopen.
Dank voor je reply,
Ik wil sowieso wachten tot de kaarten gereleased zijn. Ik zit ermee of mijn andere onderdelen krachtig genoeg zijn om met deze upgrade mee te gaan? Of dat deze ook een upgrade nodig hebben.

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:43
Dat weten je nooit zeker. Daarom altijd wachten tot er in ieder geval beta performance zijn. tevens zal de prijs voor 1070 is november lager liggen als in mei als ze niet nieuw zijn. En met een beetje geluk is in november ook AMD ZEN uit en die kan mogelijk ook de prijs weer drukken voor intel CPU's. Dus gewoon wachten tot november. Ten zij je nu al meer performance wel. dan zou de eerst benchmarks afwachten Maar vermoed dat de i5 4440 nog wel mee kan.

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-12-2025
Systeem heeft alleen GPU upgrade nodig. Voor de rest kan ie nog prima mee.