Hallo mede tweakers,
Met BF1 in het vooruitzicht en de aankondiging van de GTX 1070/1080 is het tijd voor een upgrade.
Ik wil graag mijn systeem upgraden zodat ik met gemak BF1 kan draaien met mijn pc in de toekomst.
Ik zat te denken om evt tweedehands een gtx 970/980 aan te schaffen, maar dat ligt aan welke specs nodig zijn voor bf1.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
GPU upgrade voor BF1, dienen er nog andere onderdelen vervangen te worden? CPU? Moederbord?
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
300 - 400 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Voorkeur gaat op dit moment uit naar Nvidia, heb nu een r9 270 zoals jullie kunnen zien. Ben hier een beetje op afgeknapt aangezien ik enkele problemen met mijn beeldschermen heb gehad met deze videokaart. Ik wacht ook nog de ATI kaarten af, kijken wat die voor leuks brengen. Prijs/performance verhouding.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik hoor graag van jullie!
Met BF1 in het vooruitzicht en de aankondiging van de GTX 1070/1080 is het tijd voor een upgrade.
Ik wil graag mijn systeem upgraden zodat ik met gemak BF1 kan draaien met mijn pc in de toekomst.
Ik zat te denken om evt tweedehands een gtx 970/980 aan te schaffen, maar dat ligt aan welke specs nodig zijn voor bf1.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
GPU upgrade voor BF1, dienen er nog andere onderdelen vervangen te worden? CPU? Moederbord?
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
300 - 400 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Voorkeur gaat op dit moment uit naar Nvidia, heb nu een r9 270 zoals jullie kunnen zien. Ben hier een beetje op afgeknapt aangezien ik enkele problemen met mijn beeldschermen heb gehad met deze videokaart. Ik wacht ook nog de ATI kaarten af, kijken wat die voor leuks brengen. Prijs/performance verhouding.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4440 Boxed | € 173,01 | € 173,01 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 59,50 | € 59,50 |
| 1 | MSI Radeon R9 270 2GB GAMING | € 171,95 | € 171,95 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 85,95 | € 85,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 38,50 | € 38,50 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 61,- | € 61,- |
| 1 | Crucial M500 2,5" 240GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart | € 238,50,- | € 238,50,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 828,41 | |
Ik hoor graag van jullie!