ik zoek een goede website hoster.

Pagina: 1
Acties:
  • 375 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalke04
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 14:55
beste tweakers,

ik zoek een goedkope qualitatieve hosting provider die mij het volgende aan kan bieden:

2gb aan website ruimte en minimaal 20gb data verkeer per maand,

Directadmin

en de mogelijkheid om je eigen login naam te kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:32
En wat heb je al gezocht en gevonden qua hosters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalke04
azerty schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 03:00:
En wat heb je al gezocht en gevonden qua hosters?
heb al bij meedere gekeken maar kon er niet meer uitkomen zo had ik bij versio t goedkoopste pakket en toen kwam ik erachter dat zij mijn echte naam als directadmin login gebruikten waarvan ik niet blij was en niet veranderd kon worden..

one.com bied wel wat ik wil maar ondersteunt mijn .GS Domein niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Schalke04 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 03:14:
[...]

heb al bij meedere gekeken maar kon er niet meer uitkomen zo had ik bij versio t goedkoopste pakket en toen kwam ik erachter dat zij mijn echte naam als directadmin login gebruikten waarvan ik niet blij was en niet veranderd kon worden..
Lol wut? Wat maakt dat nou uit? Of ben je van plan om wat minder legale websites te hosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalke04
Megamind schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 03:36:
[...]

Lol wut? Wat maakt dat nou uit? Of ben je van plan om wat minder legale websites te hosten?
neen, enkel legaal en non profit doel eind maar ik ben gewend bij mijn ouder hosting provider (die helaas 3 keer faalings heeft gehad in de servers) dat ik kon inloggen met mijn website naam.. een domein van south georgia staat overigens geregistreerd op naam met id ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
ovh.nl is ook redelijk voordelig met webhosting, en geen data-limiet.
Een .GS domain ondersteunen ze wel, maar die zou ik lekker elders laten, 37,99eur ex btw is behoorlijk stevig. Voor beheer ed. maakt het ook verder niet uit, afaik kun je zelfs de OVH DNS servers gebruiken voor een domain die elders geregistreerd staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-10 15:49

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Schalke04 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 02:46:
beste tweakers,

ik zoek een goedkope qualitatieve hosting provider die mij het volgende aan kan bieden:

2gb aan website ruimte en minimaal 20gb data verkeer per maand,

Directadmin

en de mogelijkheid om je eigen login naam te kiezen.
Er lopen meerdere topics in Internetproviders en Hosting over goede en goedkope hosting. Ik kan me niet voorstellen dat je daar niet verder mee kan komen. De eis dat je niet in wilt loggen met een gebruikersnaam die anders is dan je eigen naam is een vreemde. Maar TransIP kan dit in ieder geval.

Dit topic gaat dicht vanwege het gebrek aan eigen inzet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.