Toon posts:

Nieuwe game pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben een pc aan het samenstellen: knip, winkelmandjes zijn niet toegestaan. Gebruik hiervoor de Handleiding Pricewatch

Zoals waarschijnlijk al wel duidelijk is ben ik opzoek naar een dikke game pc. Mijn huidige pc is inmiddels alweer 5 jaar oud dus die gaat mooi de deur uit. Ik ben benieuwd of jullie op en/of aanmerkingen hebben op de configuratie.

Ik heb niet echt een voorkeur qua merk o.i.d. maar zit nog wel te twijfelen over de kast. Mijn huidige pc maakt redelijk wat geluid en ik hoop met mijn nieuwe een wat rustiger pc (sowieso in idle mode) neer te zetten.

Alvast bedankt! _/-\o_

----------------------------------------------------------------

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een systeem waar ik op game gebied weer een poosje mee vooruit kan

Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 2000

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Logitech G19 keyboard, creative 5.1 setje (al jaren oud maar werkt nog prima)

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een pittige videokaart/processor

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoop een redelijk geluid-arme setup neer te zetten.

Ga je overklokken?
Niet direct maar lijkt me wel verstandig deze optie open te houden voor de toekomst.

Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen m.b.t. het neerzetten van een solide pc die weer een poosje mee kan op game gebied. Ieder advies is mooi meegenomen

[ Voor 10% gewijzigd door br00ky op 09-05-2016 22:51 ]

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-11 13:59
Post je lijstje even opnieuw met de gegeven link. en Post dan ook gelijk je huidige systeem. Misschien is een upgrade wel voldoende/goedkoper.