Toon posts:

Wat cheater-strike!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen heeft het over counter-strike nou mijn mening naar 3 jaar spelen. Een betere naam is cheater-strike, iedereen die cheat zich maar wat af daar!! Als iedereen nu gaat cheaten dan staat het zich weer gelijk dus ik breng een spel uit cheater-strike DAAR MOET JE CHEATEN!!!! (ik hoop dat counter 2 of team-fortress uitkomt) niet dat daar niet gecheat wordt na een week!!!!

Verwijderd

Ik vind het knap dat je al 3 jaar speelt.. :Z

Als je toch zo tegen cheaten bent speel je toch op punkbuster servers! (niet dat dat 100% cheatvrij is maartoch)

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-01 11:24
als je even op counter-strike.net kijkt, zie je dat CS 2 jaar precies bestaat.

en dan lijkt het me nog sterk dat je precies bij het begin begonnen bent, en bent blijven spelen, want je gaat dalijk zeggen, "ja 2 jaar dan.."

en jah, counter-strike zuigt best wel, veel te veel headhshots, van cheaters heb ik niet echt veel last.

Verwijderd

Punkbuster helpt uiteraard geen ruk, want het kan geen cheats vinden die het niet kent. En uiteraard is punkbuster vast ook gecracked.
Maar het geeft wel een placebo effect als je speelt op een server die punkbuster draait, dat personen dus denken dat er geen cheats mogelijk zijn.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Je moet ook wel op GOEDE servers spelen. Van cheaten heb ik persoonlijk zelden last (en anders wordt het heel snel admin_ban blah). Van vage bugs wel.

Maar ik heb het idee dat dit niet echt tot een discussie gaat leiden. Flamen is makkelijk namelijk.

Zoek gewoon een leuke/goede server om te spelen.

Dit topic is gesloten.