ik reeg een heerlijk spammailtje
Op FB staan wat van die overduidelijke nep-reviews, maar ben op zich wel nieuwsgierig hoe dit werkt.
iemand een idee?
en dan een prutlogo eronder.Beste,
Je website staat voor “*knip*” op de 6e plaats in Google.nl. Dat is een goed resultaat, maar de eerste plaats is nog beter. De 6e plaats levert je 32 bezoekers per maand op, de eerste plaats 237 bezoekers. Dus 205 extra bezoekers - mogelijke klanten - elke maand opnieuw!
Je website heeft maar een klein duwtje in de rug nodig. Keyboost kan ervoor zorgen dat jouw website binnen enkele weken bovenaan in Google.nl staat. Je hoeft niet eens iets te wijzigen aan je site!
Je gelooft het niet? Probeer het gratis uit: klik hier, vul het formulier verder aan en ik boost meteen je website, gratis en vrijblijvend. Je loopt geen risico: de test kost jou niets, en als je beslist om de service niet te blijven gebruiken, stopt die na de test vanzelf, zonder dat je een cent betaalt. Wil je Keyboost blijven gebruiken? Dan bezorg ik je na de testperiode een offerte op maat.
Heb je vragen over Keyboost? Check hier voor antwoorden. Wil je liever meteen een vrijblijvende offerte? Stuur me de keywords door waarmee je bovenaan wil staan in Google. Dan analyseer ik jouw website gratis en stuur ik je een vrijblijvende offerte op maat op.
Klik hier voor meer informatie over de bezoekersaantallen van de eerste tien zoekresultaten in Google.
Op FB staan wat van die overduidelijke nep-reviews, maar ben op zich wel nieuwsgierig hoe dit werkt.
iemand een idee?

offtopic:
ik sta overigens met enkele zoektermen gewoon op 1 of 3 ipv 6, dus verder heb ik geen intentie hier aan deel te nemen
ik sta overigens met enkele zoektermen gewoon op 1 of 3 ipv 6, dus verder heb ik geen intentie hier aan deel te nemen