Suggestie voor feature: individuele filter uitschakelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainbow
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Sommige producen hebben filters waarbij slechts 1 optie mogelijk is (bijvoorbeeld omdat de opties elkaar uitsluiten). Zoals bij monitoren de "G-Sync" en "Free-Sync" hebben "Ja/Nee(/Optioneel)", waarbij je slechts één van deze 3 kan kiezen.

Echter er is geen mogelijkheid om deze filter weer te wissen. Dus als ik "Free-Sync: Ja" heb gekozen, kan ik deze vervolgens alleen op "Ja" of "Nee" zetten, niet of "Geen voorkeur" bijvoorbeeld. Illustratie van het probleem:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5LvNTIG.png

Bij andere opties waar er meer mogelijkheden zijn (bijvoorbeeld resolutie), kun je alle opties uitvinken om vervolgens weer de hele lijst te zien.

Nog los van de vraag waarom je bij sommige filters wel meerdere keuzes kan hebben, en bij andere niet natuurlijk (bijv. als ik zowel schermen wil zien met "G-sync: Nee" én schermen met "G-sync: Optioneel").

[ Voor 3% gewijzigd door Rainbow op 09-05-2016 15:19 . Reden: Link naar monitoren Pricewatch pagina ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-10 16:43

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik zou dit ook handig vinden, een (rood) sluitkruisje bij elk actief filter zou wat mij betreft al voldoende zijn.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:51

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Rainbow schreef op maandag 09 mei 2016 @ 15:18:
Sommige producen hebben filters waarbij slechts 1 optie mogelijk is (bijvoorbeeld omdat de opties elkaar uitsluiten). Zoals bij monitoren de "G-Sync" en "Free-Sync" hebben "Ja/Nee(/Optioneel)", waarbij je slechts één van deze 3 kan kiezen.

Echter er is geen mogelijkheid om deze filter weer te wissen. Dus als ik "Free-Sync: Ja" heb gekozen, kan ik deze vervolgens alleen op "Ja" of "Nee" zetten, niet of "Geen voorkeur" bijvoorbeeld. Illustratie van het probleem:

[afbeelding]

Bij andere opties waar er meer mogelijkheden zijn (bijvoorbeeld resolutie), kun je alle opties uitvinken om vervolgens weer de hele lijst te zien.

Nog los van de vraag waarom je bij sommige filters wel meerdere keuzes kan hebben, en bij andere niet natuurlijk (bijv. als ik zowel schermen wil zien met "G-sync: Nee" én schermen met "G-sync: Optioneel").
Dirk schreef op maandag 09 mei 2016 @ 23:26:
Ik zou dit ook handig vinden, een (rood) sluitkruisje bij elk actief filter zou wat mij betreft al voldoende zijn.
Veel gevraagde feature die ik persoonlijk ook heel graag terug zou zien. Ik zet dit topic door naar Mooie Features om het (nogmaals) onder de aandacht van de productmanager te brengen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WK100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-10 04:34
Het spijt me zeer voor de bump, maar ik krijg de neiging dit topic omhoog te trappen aangezien deze feature er nog niet is. Zo houden we het forum toch nog enigszins schoon.

Op zich zou dit goed te doen zijn door simpelweg de query weg te laten en een nieuwe request te sturen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainbow
  • Niet online
Glaanie schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:00:
[...]

[...]

Veel gevraagde feature die ik persoonlijk ook heel graag terug zou zien. Ik zet dit topic door naar Mooie Features om het (nogmaals) onder de aandacht van de productmanager te brengen
Het is ondertussen een jaartje later sinds de laatste reply (en anderhalf sinds de topic start) en heb er nu weer last van (zit een case uit te zoeken, en had "Alleen geschikt voor: ITX" gekozen... die kan ik nu niet weghalen en moet dus eerst álle filters wissen en weer opnieuw instellen). Zou echt heel super handig zijn als deze feature er een keer zou komen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:51

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Rainbow schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:47:
[...]

Het is ondertussen een jaartje later sinds de laatste reply (en anderhalf sinds de topic start) en heb er nu weer last van (zit een case uit te zoeken, en had "Alleen geschikt voor: ITX" gekozen... die kan ik nu niet weghalen en moet dus eerst álle filters wissen en weer opnieuw instellen). Zou echt heel super handig zijn als deze feature er een keer zou komen. :)
Een paar iteraties geleden is dit opgeleverd: categorie: Smartphones Zie de labels boven de productlisting, elk label is een apart filter die dus individueel uitgeschakeld kan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainbow
  • Niet online
Glaanie schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:49:
[...]

Een paar iteraties geleden is dit opgeleverd: categorie: Smartphones Zie de labels boven de productlisting, elk label is een apart filter die dus individueel uitgeschakeld kan worden :)
Oh! Sorry, dat had ik helemaal niet gezien. Was niet de eerste plek waar ik keek om filters uit te schakelen. Ja dit doet inderdaad precies wat ik wilde. Bedankt!
Pagina: 1