Ziggo 200mbit snelheid niet gehaald

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper1985
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-09 14:50
Mijn vraag
Ik heb een modem/router combi van Ziggo met daarachter een Asus router. Dit op een 200mbit abbo van Ziggo. Nu is het zo dat ik vrij zelden echt de 200mbit haal. Soms in een speedtest als piek maar dat is eerder uitzondering dan regel.
Hiervoor had ik een Cisco modem zonder router functie dus de modem is recentelijk vervangen. De testen geven allemaal dezelfde resultaten maar wat ik ook doe ik kan nooit een constante snelheid van 200mbit behouden altijd schommelt het enorm. Ik heb getest op mac os x met zowel speedtest.net als html 5 speedtests en ubuntu met HTML 5 speedtests omdat daar geen flash op draait.
Relevante software en hardware die ik gebruik
-Technicolor 7200 in bridge mode
-Asus RT-AC56U momenteel met DD-WRT maar zelfde resultaten met Merlin firmware en stock firmware

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Rechtstreeks op het Ziggo modem haal ik wel de snelheid. Maar het lijkt me dat deze asus router met z'n 800mhz dual core de 200mbit makkelijk zou moeten kunnen trekken.

Ik ben dus benieuwd of er hiet iemand ervaring heeft met een dergelijk router (of dezelfde router CPU) en snelheden van tot of boven de 200mbit.

Wanneer ik naar de performance kijk tijdens een grote download (NZBget) dan draait core 1 op 100% maar core 2 op nog geen 20%. De ook de router geeft aan dat de snelheid enorm schommelt. Deze geeft nooit een constante snelheid aan.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-09 18:41

Zenix

BOE!

Als je een andere firmware hebt draaien op de Asus dan de originele of Merlin kan het wel voor zorgen dat de performance minder wordt, omdat je dan niet altijd bij alles hardware acceleratie hebt. Heb je al eens een paar dagen aan het modem gehangen en blijft het dan echt altijd goed? Stuur ook eens een aantal van die speedtest.net testen als je die hebt gedaan, dan kunnen we het ook beter beoordelen. Als ik kijk naar review op smallnetbuilder moet de router namelijk geen moeite hebben met 200Mbit. Wat heeft Ziggo hierover gezegd?

Ik neem aan dat alles bekabeld getest is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En test je op 5GHz of 2.4GHz? Op mijn laptop haal ik ~80Mbps op 2.4GHz (met een RT-AC68U) terwijl ik op mijn tablet op 5GHz de hele 200Mbps vol trek.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper1985
Hoi Zenix,

Ik test alles bekabeld met cat6 bekabeling met apparaten die een gigabit nic hebben (iMac en zelf bouw server met asus mobo).
Ik kan die speed testen nu helaas niet posten want ben niet thuis. Het gekke is dus dat die 200mbit duidelijk wel te halen is alleen de router kan het op de een of andere manier niet vast houden het schommelt met dallen van 100mbit en pieken van 213 en alles daartussen. Ik heb voor test doel einden verschillende trial accounts gemaakt bij wat news servers (die claimen dat hun trial accounts full speed zijn) en die geven allemaal hetzelfde resultaat. Mijn conclusie is dus dat er toch ergens een bottle neck in de router of bekabeling moet zitten al is alle bekabeling kant en klaar gekocht dus heb niet zelf met plugjes zitten klooien waardoor daar iets mis had kunnen gaan.

Kasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:28

lier

MikroTik nerd

Haal je ook de volle snelheid als de Technicolor in router modus staat? Dan zou ik (tenzij je echt een hele goede reden hebt) de Technicolor als router gebruiken en de Asus als accesspoint.

Heb je veel CRC errors op de WAN aansluiting van je Asus?
Kan je een keer een snelheidstest doen vanaf de router (als dat ondersteund wordt?)?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean Paul
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-08 22:39

Jean Paul

Reservebelg

Ten eerste wat Zenix al aankaart, andere firmware dan de originele zorgt ervoor dat e.e.a. niet hardwarematig gebeurt. Het is dus belangrijk om gewoon de originele firmware te draaien wanneer snelheid een rol speelt, zeker wanneer zaken als QoS gebruikt worden.

Dat gezegd hebbende, factory reset de (meest recente) stock firmware van de Asus en test de snelheid. Stel dan stuk voor stuk een onderdeel in zoals QoS, port forward etc (wat je gebruikt) en test elke keer om te zien wat er nu impact heeft.

Damn ye, you are a sneaking puppy, and so are all those who will submit to be governed by laws which rich men have made for their own security

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 17:48

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Naast dat het misschien ook gewoon aan je bekabeling kan liggen. Daarnaast is het ook mogelijk dat er intern veel verkeer is waardoor de prestaties niet zijn wat het moet zijn.

Speedtest.net en speedtest.ziggo.nl zijn eigelijk de enige manier om je snelheid goed te testen. Wil je testen of je verbinding ook load aan kan dan moet je kijken naar 1000mb bestanden te downloaden:
http://www.glasvezel.nu/speedtest-servers-100mb-1000mb-bin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GEi
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

GEi

Komt op mij over als een uitgeschakelde hardware acceleration. Schakel de opties uit die er voor zorgen dat HA niet functioneert. Herken het issue met mijn 68U, met HA aan had ik ook weer de volle 200 mb. Inmiddels bij Tweak, maar ook hier ga ik ruim over de 900 mb. Ik zou willen voorstellen in deze richting je antwoord te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper1985
Update: Ik heb zojuist maar weer een keer rechtstreeks op het ziggo modem (in router mode).
Ook hier kwamen belabberde snelheden uit naar voren (voorheen was dit nog sneller) dus wellicht dat er toch iets geks aan de hand is in de buurt in het ziggo netwerk.

Ziggo gesproken en het is in onderzoek bij de "netwerk afdeling"

We zullen zien. Ik heb in iedergeval beide routers weer terug geflasht naar de stock firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:14

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kasper1985 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 20:39:
Update: Ik heb zojuist maar weer een keer rechtstreeks op het ziggo modem (in router mode).
Ook hier kwamen belabberde snelheden uit naar voren (voorheen was dit nog sneller) dus wellicht dat er toch iets geks aan de hand is in de buurt in het ziggo netwerk.
Lijkt me erg vreemd: als je rechtstreeks op de modem aansluit in bridge mode haal je je snelheid wel, maar in router mode niet. Verschil tussen die twee zit niet in het Ziggo-netwerk maar in de modem en wat je eraan hebt hangen...
Ziggo gesproken en het is in onderzoek bij de "netwerk afdeling"
Zou er niet veel van verwachten, aangezien met wat je hierboven schrijft er niets in het netwerk kan zitten.
We zullen zien. Ik heb in iedergeval beide routers weer terug geflasht naar de stock firmware
Probeer nog eens wat. Ik vind dit eigenlijk klinken als een ander apparaat op je LAN die de verbinding (vrij intensief) gebruikt, aangezien het met directe aansluiting op de modem in bridge mode niet gebeurt.

Wat gebeurt er als je de modem in NAT-router mode zet en dan alleen je eigen PC rechtstreeks erop aansluit, verder niets?

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-09 00:02

Nox

Noxiuz

Zet evt. je firewall en QoS van je router uit. QoS is niet echt nodig bij 200mbps...

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper1985
dion_b: Ik ben denk ik niet helemaal duidelijk geweest excuus. Ik haal de snelheid via alle mogelijke manier soms wel echter als piek. de gemiddelde snelheid ligt ver onder de 200mbit/sec maar er zijn wel uitschieters naar de 200mbit.
Ik kan (voorzover ik weet) het modem niet testen rechtstreeks op een PC als deze in bridge mode staat, ik kreeg althans gisteren toen ik dit probeerde geen IP van het modem in bridge modus op mijn mac.
Op de momenten dat ik test staan er verder geen andere apparaten aangesloten op het modem. Gisteravond heb ik getest door het modem in router mode te zetten 1 kabel hierop aan te sluiten eerst op de Mac, testen via verschillende sites en een 10GB bestand. Vervolgens mac los gekoppeld en zelfde verhaal met de Ubuntu server te doen.
Dit is dus (lijkt mij) de puurste manier van testen die er is. Op dat moment was er geen enkel andere apparaat bedraad aangesloten en wifi stond uit op het Ziggo modem.
Nav deze test (die belabberde resultaten gaf) heb ik dus Ziggo gebeld.

Overigens lijkt het ook te maken te hebben met de tijd (wat alleen maar mijn vermoeden versterkt dat het bij Ziggo ligt) hoe later op de avond hoe hoger de gemiddelde snelheid uit de testen komt.

Kasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VVV-007
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-05 15:36
als modem in bridge staat geeft hij het externe ip aan het eerste apparaat wat je er op aansluit na opstarten (normaal de router). wil je een ander apparaat testen dan moet je de stekker van de modrm in bridge er even uithalen 30 sec wachten en er weer in doen. Als je dan je pc hebt aangesloten (kan alleen via lan kabel op poot 1 van modem) zal je pc het externe ip krijgen van de modem en dus werken. (als je terug wilt naar je router weer zelfde doen, dus stekker er uit wachten (router aansluiten) en stekker er weer in.

Als het op die mannier goed werkt zit het probleem in je router. Werkt het (met pc rechstreeks in (bridged)modem zonder router) nog niet dan is of de modem stuk of er is iets met de kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kasper1985 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 10:51:
dion_b: Ik ben denk ik niet helemaal duidelijk geweest excuus. Ik haal de snelheid via alle mogelijke manier soms wel echter als piek. de gemiddelde snelheid ligt ver onder de 200mbit/sec maar er zijn wel uitschieters naar de 200mbit.
Ik kan (voorzover ik weet) het modem niet testen rechtstreeks op een PC als deze in bridge mode staat, ik kreeg althans gisteren toen ik dit probeerde geen IP van het modem in bridge modus op mijn mac.
Zie post van VVV-007 hierboven. Alles los van modem. Modem rebooten. Dan (als het online is) PC erop. Kan soms (als Windows loopt te etteren) nodig zijn om ook PC te rebooten, maar dat zou niet moeten.
Op de momenten dat ik test staan er verder geen andere apparaten aangesloten op het modem.
Er staat minimaal een router aangesloten als ik het zo lees.
Gisteravond heb ik getest door het modem in router mode te zetten 1 kabel hierop aan te sluiten eerst op de Mac, testen via verschillende sites en een 10GB bestand. Vervolgens mac los gekoppeld en zelfde verhaal met de Ubuntu server te doen.
Dit is dus (lijkt mij) de puurste manier van testen die er is. Op dat moment was er geen enkel andere apparaat bedraad aangesloten en wifi stond uit op het Ziggo modem.
Nav deze test (die belabberde resultaten gaf) heb ik dus Ziggo gebeld.

Overigens lijkt het ook te maken te hebben met de tijd (wat alleen maar mijn vermoeden versterkt dat het bij Ziggo ligt) hoe later op de avond hoe hoger de gemiddelde snelheid uit de testen komt.
Als het tijdsafhankelijk is, wijst het weer wel op drukte op het netwerk, maar je zit vooralsnog met meerdere variabelen te testen, wat het niet duidelijker maakt.

Test eerst eens met PC rechtstreeks op modem - in bridge mode - op moment dat het druk is (bijv begin avond als je thuis komt van werk). Is het dan goed, dan heeft het niets met drukte te maken en alles met wat je dan niet aangesloten hebt (router etc). Is het dan brak, test nog een keer op moment dat het rustig is (bijv 's ochtends voor je vertrekt). Als je 's ochtends wel goede resultaten hebt, is het ws drukte en moet Ziggo idd een oplossing vinden (tip: nieuwe modems die 16 downstreamkanalen aan kunnen, kunnen aanzienlijk meer bandbreedte uit de lijn halen dan de TC7200 die 8 downstreamkanalen aan kan - dat heb je geheid sneller geregeld dan dat Ziggo een hele wijk splitst). Heb je 's ochtends dezelfde resultaten als 's avonds, dan is het iig geen drukte. Ik zou dan voor de zekerheid in veilige modes+netwerking testen op je PC.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper1985
Dank allemaal. Ik ga hiermee aan de slag.

Ik heb geen windows PC. Ik heb alleen Ubuntu en Mac OS X tot m'n beschikking.

Btw wat is de meest betrouwbare manier van testen in jullie ervaring? speedtest.net, ziggo speedtest, bin bestand downloaden etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kasper1985 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 15:17:
Dank allemaal. Ik ga hiermee aan de slag.

Ik heb geen windows PC. Ik heb alleen Ubuntu en Mac OS X tot m'n beschikking.
Ubuntu en OS X dualboot op zelfde PC? Dan perfect. Het gaat erom dat als het regulier niet goed is, je op een ander OS een double-check doet. Welke doet er niet eens zoveel toe, kans dat je op zowel Ubuntu als OS X exact zelfde probleem zou hebben is verwaarloosbaar.
Btw wat is de meest betrouwbare manier van testen in jullie ervaring? speedtest.net, ziggo speedtest, bin bestand downloaden etc?
De Ookla speedtests zijn goed, althans als de servers goed zijn. Speedtest.net is niets anders dan een link site die je koppelt aan een server ergens. Als het goed is, is dat een goede dichtbij je, maar dat hoeft niet zo te zijn, en verschillende tests kunnen naar verschillende servers gaan. Daarom zou ik Speedtest.net afraden tenzij je steeds specifiek dezelfde server pakt.

IMHO beste is op twee plekken testen, bijvoorbeeld de servers van Ziggo en van KPN. Beide zijn goed genoeg om hoge snelheden (>500Mbps) betrouwbaar te testen. Je zou in de regel - of je nu Ziggo-klant bent, KPN-klant of een derde provider zou hebben - niet meer dan 1 of 2 Mbps verschil moeten hebben als je een stabiele snelheid meet.

Beste is trouwens om de directe link naar de speedtestservers te gebruiken, dus zonder alle reclame en poespas eromheen:
http://speedtest4.ziggo.nl/speedtest.html
http://speedtest.operator.nl/speedtest/index.html

Ookla v3 test op native TCP, dus layer 4. Als je een server pakt met Ookla v2 of met een download van een bestand zit je op layer 7 te testen. Dat biedt meer mogelijkheden voor PC-gerelateerde afwijkingen. Enig nadeel van Ookla v3 is Flash, een native HTML5 speedtest zou in theorie beter zijn. Die bestaan zeker, maar ik ken er geen die ik op dit moment genoeg vertrouw om aan te raden.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper1985
http://imgur.com/a/kBjJG

Hierboven een link naar de verschillende testen. Opstelling: Technicolor 7200 in bridge met CAT5E kabel (geleverd in installatie pakket Ziggo) naar iMac.

Ubuntu testen volgen later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper1985
http://imgur.com/a/pPavB

Hier een linkje naar de testen gedaan op Ubuntu onder Gnome desktop.

Zelfde opstelling alleen andere kabel. Deze kabel is ook CAT5E ik heb helaas niet een CAT6 kabel die lang genoeg is.

Dit is dus 19:55 op een dinsdag avond wat mij spits uur lijkt voor Ziggo en de buurt. Gezien het aantal "UPC" acces points in de wifi lijst als ik hier scan zijn er om me heen 20-30 klanten van Ziggo. En dat is dus alleen de directe omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper1985
En hier is dan ten slotte nog een screenshot van speedtest via de terminal om browser overhead uit te sluiten.

http://imgur.com/xvkudUr

Excuus voor het gebruik van iets gaars als imgur maar ik heb niet genoeg karma voor het toevoegen van afbeeldingen aan een post |:(

Update: Net een telefoontje van Ziggo. In eerste instantie met een beschuldigende vinger. Er is namelijk 600GB geupload in de afgelopen week. Geen idee hoe maar daar konden ze me verder ook niet mee helpen.

Na het killen van alle processen en een kale ubuntu bak was die upload ineens weg. Dus ergens zal ik iets open hebben staan wat dit veroorzaakt.
Afijn... Download bleef steken op 180mbit maximaal. Dit kon verklaard worden door een grote drukte in het Ziggo netwerk en hiervoor krijg ik een nieuw modem opgestuurd met 16 kanalen ipv 8. Dit zou het probleem moeten verhelpen.

Ik ben benieuwd

Kasper

[ Voor 53% gewijzigd door Kasper1985 op 10-05-2016 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Wat en naar wat is die 600GB ge-upload?
Dat is nogal wat zeg :-)

En welke processen heb je gekilled dan waardoor de upload stopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper1985
Ben de hele boel eens nagelopen. Ik heb als backup qbittorrent draaien. Schijnbaar is er nogal wat geweest wat niet beschikbaar is middels newsnet dus als fallback is er dan torrents.

Heb dit een keer aangezet en er verder niet naar om gekeken dus het enige wat ik me kan voorstellen is dat er ergens in die daemon een instelling staat die zegt dat ie eindeloos moet blijven seeden.

Zal er morgen nog wat dieper in duiken.

Kasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

600GB uploaden betekent natuurlijk dat de upload nogal vol gezeten heeft flink deel van de tijd. Als de upload vol zit daalt je TCP download throughput natuurlijk fors, want de ACKs komen niet meer door. Maar dan haal je geen 160 of 180Mbps down, en bovenal haal je in een speedtest geen 20Mbps up :o

Kortom, kan zijn dat die torrents een rol speelden in het totaalplaatje, maar dat is niet alles. Nu je ook met PC direct op modem in bridge mode doorgaans minder dan 200Mbps haalt (itt wat in je topicstart stond) is het wel aannemelijk dat het komt door drukte op Ziggo netwerk, en dan ben je idd met andere modem die 16 kanalen aankan waarschijnlijk goed geholpen.

Dat gezegd: simpele check is om 's ochtends nog een keer te testen. Als de vertraging met drukte te maken heeft zou je dan een strakke lijn van 200Mbps moeten zien.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonheart-03
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-08 03:19
Drukte op het netwerk mag geen rol spelen sinds eurodocsis 3.0. Dit komt nog 1x voor in de 10.000 gevallen. Modem is eerder de oorzaak of een signaalprobleem. En er is dan afh. van wie je spreekt, eerst een modem swap en anders een storingsmonteur voor snelheidsproblemen.
Bussiness as usual (opsturen modem is dan de goedkoopste oplossing).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dragonheart-03 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 01:30:
Drukte op het netwerk mag geen rol spelen sinds eurodocsis 3.0. Dit komt nog 1x voor in de 10.000 gevallen. Modem is eerder de oorzaak of een signaalprobleem. En er is dan afh. van wie je spreekt, eerst een modem swap en anders een storingsmonteur voor snelheidsproblemen.
Drukte op het netwerk is altijd mogelijk op een (gedeeld) netwerk met overboeking. Als snelheden in de vroege avond lager zijn dan in de ochtend, is dat een heel sterke aanwijzing dat het met drukte ergens te maken heeft. Dus erg benieuwd naar resultaten van vanochtend.
Bussiness as usual (opsturen modem is dan de goedkoopste oplossing).
Gezien je met die nieuwe modem een sprong maakt van 8 naar 16 DOCSIS-kanalen in de downstream, en van WiFi-n naar WiFi-ac is dat in dit geval sowieso positief te noemen. Als het aan drukte ligt (maar de minimale waardes boven de 100Mbps liggen), zijn de extra kanalen zeker de oplossing.

Ligt het niet aan drukte, dan is het een tweede hoe zinnig het is, maar kwaad kan het iig niet.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper1985
Ik weet het niet... ik ben heel benieuwd naar het nieuwe modem.

Ik heb ook gelezen op het Chelloo.com forum dat het Technicolor 7200 modem moeite heeft met veel connecties.
Veel klachten te lezen daar van mensen die aangeven dat die modems vollopen als er teveel connecties open staan.
Misschien dat die connect box (hopelijk voorzien van laatste firmware gezien de ervaringen van de testers) sowieso een verbetering geeft met of zonder drukte in de buurt.

Hartelijk dank voor alle reacties tot dusver
Keep you posted!

Kasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kasper1985 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:24:
Ik weet het niet... ik ben heel benieuwd naar het nieuwe modem.

Ik heb ook gelezen op het Chelloo.com forum dat het Technicolor 7200 modem moeite heeft met veel connecties.
Veel klachten te lezen daar van mensen die aangeven dat die modems vollopen als er teveel connecties open staan.
Iedere router heeft last van erg veel connecties. Als je een bittorrent zonder beperking op connecties en upload aanzet en vol gaat leechen en seeden krijg je vrijwel alles (zonder specifieke QoS/traffic management functie) wel plat. Grap is dat >50 simultante connections vrijwel niets meer toevoegt voor jou, maar wel je router kan killen. Je wilt altijd bij bittorrent aantal connections beperken (ik doe iig tot 50) en de max upload ook (max 1/2 van de upload van je internetverbinding). Dan nog, jouw modem is niet plat, jouw verbinding toont verlaagde download throughput. Staat geheel los van elkaar.
Misschien dat die connect box (hopelijk voorzien van laatste firmware gezien de ervaringen van de testers) sowieso een verbetering geeft met of zonder drukte in de buurt.
Het is een nieuwe apparaat met aanzienlijk meer ruwe kracht erachter. Maar zonder dat je exact weet wat je probleem is, is het niet te zeggen of het een verbeterin gaat geven of niet.
Hartelijk dank voor alle reacties tot dusver
Keep you posted!

Kasper
Wat heb je nou vanochtend gemeten? Dat is de hamvraag op dit moment...

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper1985
Vanochtend niks gemeten. Crisis oproep @werk dus was vroeger dan normaal en met enige haast de deur uit.

Morgen nieuwe kans.

Kasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper1985
Korte update: Vrijdag bleek de connectbox nog steeds niet verstuurd te zijn. Hierop heb ik Ziggo gebeld en m'n abbo terug laten zetten naar 150mbit.

Had er niet veel vetrouwen in dat het hiermee beter zou gaan en geen zin om nog langer te wachten op een nieuw modem terwijl dus feitelijk gewoon de infrastructuur niet deugt.

bedankt iedereen voor alle reacties en suggesties!

Kasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Eh, interessante constateringen, maar op basis waarvan doe je dat? - heb je nu wel ochtend/avondmeting gedaan en duidelijk verschil gezien?

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1