Toon posts:

Black Ops 2 in Unity 3D

Pagina: 1
Acties:
  • 455 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag!

Ik heb een vraagje, heeft iemand de source code of Unity 3D bestand van Black Ops 2? Ik wil er graag mee spelen en misschien wat dingetjes veranderen. Of kan iemand mij helpen met een beginnetje? Ik wil er namelijk graag een 3 achter zetten! Haha!

Met vriendelijke groeten,

xXxDanoonedxXx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam er zojuist achter, is het niet beter dat ik voor Black Ops 2 Unity 2D ga gebruiken? Unity 3D is voor professionele spellen. Ik ben niet heel erg ervaren met Unity 3D, meer met GreenFoot.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03:53

g0tanks

Moderator CSA
Ik zou je toch eerst eens flink gaan verdiepen in game development, want als ik zo je post lees lijkt het alsof je er nog niet veel verstand van hebt. Je kan in ieder geval niet verwachten 'zomaar' een 3D shooter te maken of Black Ops 2 na te kunnen maken.

Verder is Black Ops 2 gemaakt in de IW engine en heeft niks te maken met Unity 2D/3D.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Deze black ops 2 :? Die is helemaal niet gemaakt in Unity. En er bestaat al een Black ops 3...

Het is me dus totaal niet duidelijk wat je bedoeling met dit topic is. Ik wil je dan ook adviseren even onze Quickstart door te nemen en dan, zo nodig, een nieuw topic te openen waarin je in ieder geval wat duidelijker bent over wat je nou precies probeert te doen ;)

Verder: Gebruik a.u.b. de wijzig-link (rechtsbovenaan je post) als je iets toe te voegen hebt; je topic herhaaldelijk omhoogschoppen is niet nodig en die melding staat er niet voor niets:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rViZSDpQ5n2TpYCcyrDz83Jf/full.png

[ Voor 36% gewijzigd door RobIII op 09-05-2016 14:50 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.