Ziggo verhoogt prijzen van oude abonnementen voor een derde

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWyk
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 18-09 14:00
Ziggo verhoogt de prijzen van bepaalde oude alles-in-een-abonnementen met maximaal 1,95 euro
Net de mail gehad.
Ik heb helemaal geen alles in één abbo want ik heb geen telefonie van Ziggo maar heb wel ook 1,95 erbij.

De verhoging is dus niet alleen voor oude alles-in-een abonnementen zoals het artikel suggereeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-09 16:29
TWyk schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:12:
[...]

Net de mail gehad.
Ik heb helemaal geen alles in één abbo want ik heb geen telefonie van Ziggo maar heb wel ook 1,95 erbij.

De verhoging is dus niet alleen voor oude alles-in-een abonnementen zoals het artikel suggereeerde.
Zou je wellicht de mail kunnen doosturen naar redactie@tweakers.net (of in een DM naar mij) met daarbij de informatie over je oude en huidige abonnement (welk type, prijs, etc)? Dan kunnen we het aanpassen. Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Beste mevrouw, meneer Klomp,

Vanaf 1 juli 2016 kost uw abonnement € 0,45 meer per maand.

Bij Ziggo zit u goed
We maken ons netwerk voortdurend sneller, betrouwbaarder en veiliger. En daar investeren we dagelijks in. Dat is ook nodig, want steeds meer mensen gebruiken het tegelijk en steeds vaker.

Uw zenderpakket krijgt ook een update
Er valt weer iets nieuws te ontdekken. Bekijk op uw persoonlijke pagina het overzicht van de zenders die plaatsmaken en onze nieuwste zenders. We voeren deze update automatisch voor u uit op 1 juli.

Meer weten?
Bekijk op uw persoonlijke pagina tot in detail wat er wijzigt. Heeft u na 7 april 2016 uw abonnement(en) aangepast? Dan zijn deze aanpassingen nog niet meegenomen in dit bericht.

Tot en met 30 juni 2016 kunt u uw abonnement(en) wijzigen of zonder extra kosten bij ons opzeggen. Profiteert u nog van een korting op uw abonnement? Dan houdt u deze korting.

Met vriendelijke groet,

Ruben Uppelschoten
Directeur Klantenservice

Kijk uit voor phishing: internetcriminelen vissen met valse e-mails naar uw privégegevens. Ziggo vraagt nooit naar persoonlijke gegevens via e-mail. Check zelf hoe u phishing herkent en voorkomt.

aansluiting van maart (die gaat er weer uit nu)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Ik heb een kleine update gedaan in het artikel:
nieuws: Ziggo verhoogt prijzen van oude abonnementen voor een derde van klanten

Dank voor de aanvullingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ik kreeg net ook een mail... en heb een Connect Max (200/20) + Play Start (afgesloten in oktober 2015);
Beste mevrouw, meneer,

Vanaf 1 juli 2016 kost uw abonnement € 1,95 meer per maand.

Bij Ziggo zit u goed
We maken ons netwerk voortdurend sneller, betrouwbaarder en veiliger. En daar investeren we dagelijks in. Dat is ook nodig, want steeds meer mensen gebruiken het tegelijk en steeds vaker.

Uw zenderpakket krijgt ook een update
Er valt weer iets nieuws te ontdekken. Bekijk op uw persoonlijke pagina het overzicht van de zenders die plaatsmaken en onze nieuwste zenders. We voeren deze update automatisch voor u uit op 1 juli.

Meer weten?
Bekijk op uw persoonlijke pagina tot in detail wat er wijzigt. Heeft u na 7 april 2016 uw abonnement(en) aangepast? Dan zijn deze aanpassingen nog niet meegenomen in dit bericht.

Tot en met 30 juni 2016 kunt u uw abonnement(en) wijzigen of zonder extra kosten bij ons opzeggen. Profiteert u nog van een korting op uw abonnement? Dan houdt u deze korting.

Met vriendelijke groet,

Ruben Uppelschoten
Directeur Klantenservice
beetje bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:31
Ik heb een (oud) z2 abonnement en kreeg ook de mail voor een verhoging van 1,95. Jammer, ik dacht dat ik de dans ontsprong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikJanVens
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 22:16
Onder de kop: "De prijzen van uw abonnement veranderen per 1 juli" (hoe zo "prijzen"? mijn abonnement heeft maar één prijs) meldt Ziggo: "Vanaf 1 juli 2016 kost uw abonnement € 1,95 meer per maand.".

Ik heb een TV Standaard & Internet Z1 abonnement en ZIggo meldt dat ze investeren in een beter netwerk en een update van het zenderpakket. Op https://www.ziggo.nl/asse...lijke-pagina/lp-LKDB.html kan ik meer zien. Daar staat een heel verhaal over zenderwijzigingen (twee eruit, twee erin). En een blokje over investeren in een beter netwerk.

Meer kunnen ze er blijkbaar niet van maken. Jammer.

Erik-Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenv89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:40
Ze hebben zelf ook een overzicht van de prijswijzigingen online gezet
https://www.ziggo.nl/tarieven/prijswijzigingen/nieuw-tarief/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Nogmaals dank voor de aanvullingen. We hebben de tabel met nieuwe prijzen in het nieuwsbericht van vandaag gezet: nieuws: Ziggo verliest opnieuw tienduizenden klanten en ook het oude bericht weer een update gegeven: nieuws: Ziggo verhoogt prijzen van oude abonnementen voor een derde van klanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook een mail gekregen van Ziggo waarin een verhoging van €2,50 wordt aangekondigd voor een internet Z2 abonnement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:37

Detmer

Professioneel prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 20:01:
Vandaag ook een mail gekregen van Ziggo waarin een verhoging van €2,50 wordt aangekondigd voor een internet Z2 abonnement.
Topic is een jaar oud 8)7

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
topic is wel weer van toepassing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Verwijderd schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 20:01:
Gister op Tweakers ;)

nieuws: Ziggo verhoogt prijzen van veel abonnementen met 2,55 euro per maand
Pagina: 1