Toon posts:

In-ear headset PC gaming

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik ben op zoek naar een in-ear headset voor PC gaming, maar weet niet goed welke hiervoor geschikt zijn.
Waarom zoek ik dit? Mijn huidige Steelseries headset is aan het aftakelen en heb een nieuwe nodig. Omdat ik veel last heb van hoofdpijn kan ik een headset vaak niet verdragen op m'n hoofd.

Vandaar dat ik hoop om oortjes met een goede micro in te vinden. Mic is belangrijk aangezien ik veel skype gebruik.
Alleen weet ik niet goed waar ik moet zoeken, de meeste die ik kan vinden zijn voor mobiele apparaten bedoeld en hebben dus ook geen aparte jacks voor mic en geluid.

Hopelijk kennen jullie hier wat meer van.
Thanks.

EDIT: Algemene topic over in-ears reeds bekeken maar geen uitleg over micro's te vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2016 10:46 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopsNL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:33
Het enige wat ik kan bedenken is een Bluetooth adapter gebruiken en dan Bluetooth in ears waar een microfoon in zit.

Wordt wel wat testen ben ik bang. Goeie Bluetooth in ears is op zichzelf al een redelijke uitdaging. Ik heb zelf na een lage zoektocht voor goed zitten oordoppen via Amazon Jaybird x2 setje gekocht. Prijzig maar wel super goed geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Voor de aparte kabels voor mic en geluid is een makkelijke oplossing, een splittertje! Zo krijg je gewoon een stereo jack een microfoon jack. Die dingen kosten geen fluit.

Goede dopjes, tja, veel doppies zijn toch vooral gemaakt voor muziek, en mijn ervaring is dat dat toch minder klinkt met gaming. Zelf zou ik dan kijken naar oortjes die toch wat meer bassy zijn, maar niet overdreven. Voor weinig geld kun je denken aan de Xiaomi Hybrids.

Je kan ook kijken naar de pricewatch: CM Storm Resonar Gaming Earphones welke, aldus de marketing, gamingoordopjes zouden zijn. Zit ook direct zo'n splittert bij.

Echter, hoofdpijn en koptelefoons, een goede koptelefoon hoor je eigenlijk niet te voelen. Mijn Custom One Pro voel ik eigenlijk niet zitten, omdat hij nauwelijks klemt, en de oorkussens en hoofdkussen zijn behoorlijk dik.

Als ik zie hoe een gemiddelde Steelseries eruit ziet, dan snap ik wel dat je hoofdpijn krijgt :X Alleen dingen die even duur of duurder waren dan mijn COP zien er ietwat comfy uit.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo'n splittertje lijkt me een goede oplossing. Dat ik hier niet aan gedacht heb :)
Ik heb wel goede oortjes alleen weet ik niet hoe de micro zal meevallen, achtergrond etc..

Testen maar!

Weten jullie goede dopjes waar een deftige micro in zit? Degene die je hier doorstuurt zou toch ook wat last hebben van achtergrond geluid.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:13

DjVe

Hatsaflats!

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:07:
Zo'n splittertje lijkt me een goede oplossing. Dat ik hier niet aan gedacht heb :)
Ik heb wel goede oortjes alleen weet ik niet hoe de micro zal meevallen, achtergrond etc..

Testen maar!

Weten jullie goede dopjes waar een deftige micro in zit? Degene die je hier doorstuurt zou toch ook wat last hebben van achtergrond geluid.

Thanks!
Ik heb zelf Shure 210 dopjes en die bevallen zeer goed. Sluiten zeer goed af en zijn erg prettig qua draagcomfort. Er zit standaard geen mic in de draad, maar gezien de draad gewoon los te halen is (connectoren), heb ik er zelf een kabel tussen gezet met mic en dat werkt perfect. De kabels zijn gewoon op ebay te bestellen voor een paar euro.

[ Voor 4% gewijzigd door DjVe op 10-05-2016 08:41 ]