Wat!!! Cpu 70 Graden Celsius!!!

Pagina: 1
Acties:

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ben je lekker een paar dagen weg, kom je thuis knalt je pc weer aan en ineens zie je op je Motherboard Monitor schermpje dat je cpu 70 graden is. Ik dacht eerst dat hij het gewoon verkeerd aangaf en heb dus gewoon afgesloten en ben even fijn naar :) :) :)Dancevalley :) :) :) geweest. Zondagavond weer thuis aangekomen heb ik nog maar eens een poging ondernomen. Pc weer en tada, weer 70 graden. Ik schrik me de tering en heb de boel meteen weer afgesloten en m'n kast open gemaakt. Blijkt m'n splinternieuwe Alpha koeler van 100 piek niet te draaien :) :) :)!!! Ik denk fuckerdefuck, wat is dit nu weer. Andere koeler erop, blijkt dat die het ook niet doet. Teringzooi... Koeler op aansluiting voor fan2 gedaan. Noppes... Fan3, noppes... Shit, eerst maar even pitten en morgen (vandaag dus)alles even uit m'n kast trekken en het maar eens rustig bekijken. Fijn dat je nieuwe i820 plank :( die je via Pc-Prive hebt aangeschaft (kon niet anders) het al na 3 weken heeft begeven. U wordt bedankt... Bijna een gefrituurde CPU...

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Als alleen de fan-aansluitingen het niet meer doen: verloopstekkertje halen van 'normaal' voedingsstekkertje naar fanstekkertje.

Kun je alleen het toerental niet meer monitoren.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

bij mij is die aansluiting ook kaduuk :( IBM via pc-prive :( :( :( :( :( :(

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-03 00:31

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Hey, Skoezie.
heb je toevallig een Delta fan op die Alpha zitten ? Die dingen trekken zoveel stroom dat je ze beter niet kan aansluiten op die fan-connectoren op je plankje. Veel plankjes trekken dat niet, waardoor die fan-aansluitingen kaduuk gaan.

PSN-id: Chrasher