Mijn Samsung Galaxy S5 is nu een jaar oud, dus tijd voor een nieuwe accu dacht ik zelf.
Originele accu ontvangen (BG900BBE), maar nu is daar het volgende probleem:
Accu daalt enorm snel naar een procent of 60 (binnen het eerste uur, ook bij niet gebruiken).
Daarna stabiliseert het accu niveau en daalt het verbruik zoals ik gewend ben, misschien iets langzamer.
Heb de accu nu een paar dagen, en inmiddels wat zaken geprobeerd als:
* Volledig leegmaken en volledig opladen
* Opladen met telefoon uit
* Opladen met telefoon aan
* Bijladen wanneer nog niet leeg
Het lijkt mij dat deze accu niet helemaal goed is. Op internet lees je nog allerlei verschillende kalibratie-technieken, maar daar geloof ik zelf niet zo in.
Iemand deze ervaring ook gehad, of in ieder geval antwoord of dit inderdaad gewoon aan de accu kan liggen?
Originele accu ontvangen (BG900BBE), maar nu is daar het volgende probleem:
Accu daalt enorm snel naar een procent of 60 (binnen het eerste uur, ook bij niet gebruiken).
Daarna stabiliseert het accu niveau en daalt het verbruik zoals ik gewend ben, misschien iets langzamer.
Heb de accu nu een paar dagen, en inmiddels wat zaken geprobeerd als:
* Volledig leegmaken en volledig opladen
* Opladen met telefoon uit
* Opladen met telefoon aan
* Bijladen wanneer nog niet leeg
Het lijkt mij dat deze accu niet helemaal goed is. Op internet lees je nog allerlei verschillende kalibratie-technieken, maar daar geloof ik zelf niet zo in.
Iemand deze ervaring ook gehad, of in ieder geval antwoord of dit inderdaad gewoon aan de accu kan liggen?
Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.