Even voorstellen,
Ik ben Tom en ik ga volgend jaar HBO-ICT studeren. Hier heb je een laptop voor nodig en mede omdat mijn oude laptop gewoon vergrijst heb ik een nieuwe nodig. Ik heb hier en daar een beetje gekeken en kwam deze laptop tegen.
asus-rog-gl552vw-cn471tt
pricewatch: Asus ROG GL552VW-CN471T
De laptop kost 899,- en dit is een vrij goede deal denk ik?
Ik zocht namelijk een laptop met een degelijk scherm, redelijke videokaart en een krachtige processor.
De batterij hoeft niet erg lang mee te gaan, heb altijd oplader op zak. En gewicht word ook niet naar gekeken.
Deze laptop beschikt over
Intel Core I7 -6700HQ
Nvidia 960M
8GB DDR4 Ram
802.11ac
(Geen SSD, maar deze zet ik er zelf in want die heb ik thuis nog liggen)
En dit dus allemaal voor 899,-
Ik ben zon persoon die graag het beste koopt voor het bedrag dat ik eraan wil gaan besteden.
Nu is mijn vraag aan jullie.
Hebben mensen ervaring met deze laptop? En zouden jullie deze willen lezen.
Is er echt op dit moment niks beters te vinden voor 899,- ? Mocht dit wel het geval zijn dan ben ik benieuwt welke laptop dat dan is..
P.S. Verschillende reacties over dat je bij HBO-ICT geen hele zware laptop nodig hebt voorbij zien komen, ja dit klopt maar ik wil hem graag wat zwaarder en het enige wat ik me afvroeg is of er een betere is voor deze prijs.
Ik ben Tom en ik ga volgend jaar HBO-ICT studeren. Hier heb je een laptop voor nodig en mede omdat mijn oude laptop gewoon vergrijst heb ik een nieuwe nodig. Ik heb hier en daar een beetje gekeken en kwam deze laptop tegen.
asus-rog-gl552vw-cn471tt
pricewatch: Asus ROG GL552VW-CN471T
De laptop kost 899,- en dit is een vrij goede deal denk ik?
Ik zocht namelijk een laptop met een degelijk scherm, redelijke videokaart en een krachtige processor.
De batterij hoeft niet erg lang mee te gaan, heb altijd oplader op zak. En gewicht word ook niet naar gekeken.
Deze laptop beschikt over
Intel Core I7 -6700HQ
Nvidia 960M
8GB DDR4 Ram
802.11ac
(Geen SSD, maar deze zet ik er zelf in want die heb ik thuis nog liggen)
En dit dus allemaal voor 899,-
Ik ben zon persoon die graag het beste koopt voor het bedrag dat ik eraan wil gaan besteden.
Nu is mijn vraag aan jullie.
Hebben mensen ervaring met deze laptop? En zouden jullie deze willen lezen.
Is er echt op dit moment niks beters te vinden voor 899,- ? Mocht dit wel het geval zijn dan ben ik benieuwt welke laptop dat dan is..
P.S. Verschillende reacties over dat je bij HBO-ICT geen hele zware laptop nodig hebt voorbij zien komen, ja dit klopt maar ik wil hem graag wat zwaarder en het enige wat ik me afvroeg is of er een betere is voor deze prijs.
[ Voor 8% gewijzigd door bolkje op 09-05-2016 21:26 ]