Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-11 20:17
Goedendag,

Ik ben het zat om voor verlichting twee afstandsbedieningen te moeten gebruiken. Ik heb over het algemeen als hoofdverlichting philips hue en daarnaast nog een paar lampen waar (nog) geen hue verlichting voor gemaakt is (fitting). Deze verlichting bedien ik nu d.m.v. klik aan klik uit.

Nu lees ik overal over Homewizard,Somfy, Homey en ga zo maar door. Maar wat is voor mij nu de beste oplossing? Het gaat in mijn geval enkel om de verlichting te bedienen met maar 1 afstandsbediening en zonder afhankelijkheid van een smartphone

Ik dacht eerst dat HomeWizard voor mij het beste zou zijn, tot ik weer las dat Homewizard i.c.m Hue een slechte keuze is (wordt enorm slecht ondersteund als ik reviews mag geloven).

Dus wie kan mij iets aanraden?

Alvast bedankt! :D

Alle reacties

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Neem je de osram lightify plug/philips living lights plug om je non Hue lampen aan en uit te zetten.
Genoeg oplossing te vinden in het Hue topic en Homewizard topic.

[ Voor 8% gewijzigd door Fietsbel op 08-05-2016 22:28 ]

39

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-11 20:17
En dat blijft werken? Zelfs als Philips het met een update ongedaan wilt maken ?

• BROSSIE
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-11 23:48
Osram en Philips gebruiken het zigbee protocol. Dus de kans dat Philips dit met een update ongedaan wil maken lijkt me heel klein.