Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 767291

Topicstarter
hoi, ik heb een samsung s7 edge voor 4 weken. ik had m vorige week opgehaald van een reparatie omdat de recent button van zelf werd ingedrukt waardoor je in de multitaks komt. het probleem is verholpen maar ik merk nu (sinds gister) dat mijn telefoon warmer wordt dan normaal. ik heb een app geinstalleerd die kan zien hoe warm je telefoon is. bij normaal gebruik (facebook, appen enzo) ligt de temperatuur rond de 35- 38 graden.
nu vraag ik me af of dit normaal is? of zou dit komen door de eerdere reparatie? of iets anders....
alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:55
Wat denk je van het weer? Het is nu de warmste periode van het jaar sinds de introductie van de s7 edge..

35-38 graden lijkt mij geen enkele reden tot zorg.
Anoniem: 767291 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 22:44:
Ik merk ook dat mijn batterijgebruik achter uit gaat
Ook daarvoor zou ik me niet heel erg zorgen maken, je hebt net een aantal dagen vrij gehad, waarschijnlijk de telefoon net wat anders gebruikt dan normaal.

Ik neem tenminste aan dat de accuduur die je hebt niet ineens van een dag naar een half uur is gegaan?

Je zult meer informatie moeten geven.. Hoeveel minder is accu duur, welke apps heb je recent geinstalleerd, of aangepast, gebruik je bepaalde apps meer of minder.. Je kunt bij het energiebeheer tabje ook zien welke apps verantwoordelijk zijn geweest voor het leegraken van de batterij? Wat staat daar nu wel wat er mogelijk eerst niet stond?

mogelijk speelt ook de automatische schermhelderheid nog een rol van betekenis, mogelijk zal door de grotere hoeveelheid buitenlicht het scherm wat feller gaan branden zodat de leesbaarheid beter is.

[ Voor 79% gewijzigd door nachtnet op 08-05-2016 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik merk ook dat mijn batterijgebruik achter uit gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Batterij gebruik zou eerder bij koud weer achteruit moeten gaan, misschien ligt het wel aan de apps die je ge-installeerd hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Denk het niet, ik heb geen andere apps geïnstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zie nu dat Facebook 18% batterij gebruikt, eerder zag ik dat het rond 8 % gebruikte. Misschien hierdoor?
Scherm 30%
Android systeem 18%
Android OS 10%
Voor de rest geen grote percentages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-06 21:57

Zorian

What the fox?

Facebook is een goede bekende op het gebied van accu slurpen. Als je dit wil testen, gooi de app dan maar eens van je mobiel af en gebruik de website. Net zo snel, zelfde functies, minder accu.
Temperaturen <40c kunnen trouwens weinig kwaad. Pas als het richting >50c gaat zou ik me zorgen gaan maken.
Op het moment van spreken ligt mijn S6 Edge (redelijk vergelijkbaar) al uren in deep sleep op tafel, en als ik na het wakker maken even kijk wat de temperatuur is dan is deze gewoon ook 37c bij een kamertemperatuur van 22c.

Een goede indicatie dat ie écht te heet wordt is als je hem amper nog vast kan houden door de hitte.

[ Voor 11% gewijzigd door Zorian op 08-05-2016 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zie wel in de app die ik heb geïnstalleerd dat het de temperatuur is van de batterij , maakt dat uit?
Pagina: 1