nieuws: MIT wil 4,4 miljard euro inzamelen met 'Campagne voor een Betere Wereld'
Ik vraag mij af wat de nieuwswaarde is van dit artikel? Zowat elke universiteit in Boston (en daarbuiten) is momenteel bezig met een campagne om geld in te zamelen. Ik weet dat MIT uitblinkt op vlak van persrelaties, maar ik zie niet in waarom juist over hun campagne geschreven wordt.
Ik vraag mij af wat de nieuwswaarde is van dit artikel? Zowat elke universiteit in Boston (en daarbuiten) is momenteel bezig met een campagne om geld in te zamelen. Ik weet dat MIT uitblinkt op vlak van persrelaties, maar ik zie niet in waarom juist over hun campagne geschreven wordt.
- Harvard zoekt 6,5 miljard dollar voor onderzoek, studiebeurzen en betere faciliteiten.
- Boston University zoekt 1,5 miljard dollar voor onderzoek, studiebeurzen en betere faciliteiten.
- Boston College zoekt 1,5 miljard dollar voor onderzoek, studiebeurzen en betere faciliteiten.
- Northeastern zoekt 1,25 miljard dollar voor onderzoek, studiebeurzen en betere faciliteiten.
- ...