Toon posts:

iPhone 4s gevallen scherm en lcd defect

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag mijn iPhone 4s is gevallen en nu is het scherm en zijn lcd stuk mijn vraag is hoeveel dit gaat kosten en waar er een goedkope winkel is om te laten reparenren
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Ik persoonlijk zou de phone niet laten repareren gezien de ouderdom van de telefoon.

Wat heb je zelf al gevonden toen je op internet hiernaar zocht?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Is je google ook kapot gegaan?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:35
De vraag "waar" je deze kan laten repareren is beetje moeilijk te beantwoorden zonde te weten waar je woont. Meestal zijn er lokaal veel reparatie winkels.

Ik weet echter niet hoe technisch je bent maar je zou kunnen overwegen om hem zelf te repareren. Zelf heb ik goede ervaring met Ts-shops en daar kost een scherm voor een 4s rond de 32 euro. Deze moet je er dan nog zelf wel inzetten.

Ik heb zelf ongeveer een 100 iphones gerepareerd en als je er even goed voor gaat zitten is een iPhone beste zelf te repareren. In tegenstelling tot android telefoons waar veel met lijm is gedaan is bij een iPhone alles met schroeven.

Als je hem bij een winkeltje op de hoek gaat laten repareren ben je denk ik wel rond de 100 euro kwijt. Bij de iphone 4 en 4s is de tijd voor repareren het langst (in vergelijking met de 3 en 5 en 6. Bij de iPhone 4 en 4S moet je vanaf achteren het glas er af halen en dan het "frame" helemaal leeg halen.

Nu is je telefoon ook niet bruikbaar en je zou voor 32 euro altijd de gok kunnen wagen.

*edit: een refurbished scherm heb je al voor 21 euro: http://www.voputech.nl/en...frame-assem-12714683.html

[ Voor 30% gewijzigd door Senaxx op 08-05-2016 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
*snip*

[ Voor 91% gewijzigd door Daedalus op 08-05-2016 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Hier bij mij in de buurt rekenen ze rond de €45 voor te maken, maar zelf ook goed te doen als je er tijd en energie voor hebt. Dan heb je weer een telefoon dit werkt voor een klein bedrag.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oyay
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-09 18:11
Gewoon een andere 4s op de kop tikken voor een mooi bedragje.

En google heeft zoveel winkels waar je kan kijken wat zo een reparatie kost dat het wel eens waard zou kunnen zijn om ff naar www.google.nl te gaan.

If The Bitch Don't Like Me Something Must Be Wrong With The Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Je kan 2e hands iPhone 4S kopen voor zo'n 100 euro, even duur als vervangen van scherm

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Gamebuster schreef op zondag 08 mei 2016 @ 22:57:
Je kan 2e hands iPhone 4S kopen voor zo'n 100 euro, even duur als vervangen van scherm
Dan is de optie om je scherm te vervangen bij een reparatie winkel nog de goedkoopste oplossing. Althans hier in de buurt kost het €45,- zoals gezegd. Dan houd je je eigen data/telefoon etc. en heb je geen gedoe met alles overzetten en bespaart je geld.

Als de TS dit te duur vind, dan kan hij zelf aan de slag gaan met een schermpje. Je moet er alleen wel de tijd, energie en een YouTube handleiding als het de eerste keren is voor hebben, maar het levert wel een mooie besparing op.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 16:08
Tjsa. Een beetje zoeken en je hebt een redelijke display voor om en nabij de €20.

Probleem is alleen wel dat je het gereedschap ook moet hebben om het geheel netjes open en dicht te krijgen. Daarnaast het geduld om ieder schroefje netjes weg te leggen zodat je dan alles weer mooi in elkaar kan zetten zonder schroeven kwijt te raken (nieuw setje kost een paar euro namelijk) en ben je dus de eerste keer rustig een uur tot anderhalf bezig. Als dat je het waard is dan moet je het zeker proberen. Pak de handleiding van ifixit erbij en gaan met die banaan.

Zorg wel dat je ook goede stickers hebt om het glas aan de boven en onderkant weer vast te zetten. Gebruik geen lijm daarvoor. Dubbelzijdig tape is de enige oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon in De buurt van Gent maar mijn iphone werkt wel nog maar heeft alleen den zwarte vlek in het rechtermidden en een grote zwarte vlek in de rechterbovenhoek voor ee rest doet de iphone het nog maar de batterij gaat wel heel snel leeg iedere twee minuten een procent
Pagina: 1