Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlasDev
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-08 16:26
Hallo,

Gister was de batterij van mijn telefoon (voor het eerst in maanden) helemaal leeg. Geen probleem, leg de telefoon dan aan de harthulp. Vanochtend probeer ik de telefoon op te starten, maar dat duurde lang en kreeg tot mijn verbazing zo'n scherm wat je na een update krijgt, dat het apps aan het optimaliseren is. Nog steeds geen probleem.

Nu komt dat probleem. De telefoon was opgestart, en het leek gewoon te werken. Dingen als mijn wallpaper zijn er nog, alle app icons staan op hen plek en zelfs bij recente apps staat Spotify er nog in, met een screenshot alsof het leek te werken.

Nu zijn alle apps hersteld naar de instellingen alsof ze net nieuw waren, behalve chrome. Alle uitgeschakelde apps (meestal bloatware zoals Facebook en Google+), zijn ook weer ingeschakeld, samenzwering anyone? Whatsapp heb ik kunnen terugzetten met een backup, welke gewoon op het apparaat zelf stond.

Nu gaat de telefoon binnenkort wel weg voor reparatie voor een losstaand probleem (bovenste speaker is voor de tweede keer overleden), maar ik had wel alles graag behouden.

Heeft iemand enig idee wat er is gebeurd? Het meeste heb ik wel kunnen terughalen, maar dit is heel raar en wil er voor zorgen dat het niet nogmaals gebeurd.

Hoop dat iemand er iets meer van kan maken,
- AtlasDev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:54
Gebruik je misschien een SD kaartjes welke je ook gebruikt om apps op te installeren. Dan zou mogelijk je SD kaart een probleem hebben waardoor zaken niet meer gevonden worden.