Goedemorgen,
ik zit te twijfelen tussen een aantal 14 inch laptops voor (2e hands) aanschaf.
De laptop moet aan het volgende voldoen:
- Goed mat Full hd-scherm (helderheid hoog i.v.m. buiten-gebruik en goede kijkhoeken)
- Fijn chiclet-toetsenbord (voorkeur ligt bij Lenovo) met toetsenbord-verlichting
- Goede accuduur
- Touch erbij zou leuk zijn, maar geen must.
Wat ga je met je laptop doen?
Buiten gebruik en in de avond op de bank.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
liefst tot zo`n 800 euro maar is nog wel variabel
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Ja meenemen zal ook regelmatig gebeuren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Waar ik nutoe op uitgekomen ben
pricewatch: Lenovo ThinkPad T440s (20AQ0069MH)
pricewatch: Lenovo ThinkPad T450s 20BX0011MH
pricewatch: Lenovo ThinkPad Yoga 14 20DM00AVMH
pricewatch: Dell Latitude E7450-7426
Mijn voorkeur ligt bij de thinkpad-serie van Lenovo.
De Dell komt uit de reviews er echter erg goed uit, en is met Touch 2e hands goed te verkrijgen.
Ik weet echter niet in hoeverre het toetsenbord van de dell in de buurt komt bij de Lenovo.
De yoga is ook een interessante laptop met een mat-scherm. Echter lijkt het scherm nog behoorlijk te spiegelen ondanks dat dit een mat scherm is. Iemand ervaring hiermee?
Welke zouden jullie kiezen en waarom?
ik zit te twijfelen tussen een aantal 14 inch laptops voor (2e hands) aanschaf.
De laptop moet aan het volgende voldoen:
- Goed mat Full hd-scherm (helderheid hoog i.v.m. buiten-gebruik en goede kijkhoeken)
- Fijn chiclet-toetsenbord (voorkeur ligt bij Lenovo) met toetsenbord-verlichting
- Goede accuduur
- Touch erbij zou leuk zijn, maar geen must.
Wat ga je met je laptop doen?
Buiten gebruik en in de avond op de bank.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
liefst tot zo`n 800 euro maar is nog wel variabel
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Ja meenemen zal ook regelmatig gebeuren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Waar ik nutoe op uitgekomen ben
pricewatch: Lenovo ThinkPad T440s (20AQ0069MH)
pricewatch: Lenovo ThinkPad T450s 20BX0011MH
pricewatch: Lenovo ThinkPad Yoga 14 20DM00AVMH
pricewatch: Dell Latitude E7450-7426
Mijn voorkeur ligt bij de thinkpad-serie van Lenovo.
De Dell komt uit de reviews er echter erg goed uit, en is met Touch 2e hands goed te verkrijgen.
Ik weet echter niet in hoeverre het toetsenbord van de dell in de buurt komt bij de Lenovo.
De yoga is ook een interessante laptop met een mat-scherm. Echter lijkt het scherm nog behoorlijk te spiegelen ondanks dat dit een mat scherm is. Iemand ervaring hiermee?
Welke zouden jullie kiezen en waarom?