Beste leden,
Ik heb al een tijd de ssd van samsung in mijn pc waar ik alles op doe dus wilde ik daar een knappe ssd in. Nu heb ik een wat oudere laptop die ik een boost wilde geven dus kocht ik een ssd van Sandisk 480GB.
Zover alles prachtig ik programma(EaseUD ToDo Backup) gedownload om mijn hdd te kunnen clonen.
Dit is allemaal gelukt, koste wel ong. 3a4 uur, maar ik blij!
Ik ssd monteren in mijn laptop, kom ik erachter dat er van de 480GB 252GB mijn C: schijf is.
C: 99,73 / 252,22
System: 88,28 / 88,33
Recovery: 89,15 / 106,59
Is bij elkaar 447GB maar dat vind ik dus nergens terug alleen in de software waar ik de hdd mee gecloned heb.
...
- Sandisk SSD Plus 480GB
- EaseUs ToDo Backup
...
Nu is de vraag hoe ik dus de volledige 480GB als C; schijf kan gebruiken?
Mvg, Dave
Ik heb al een tijd de ssd van samsung in mijn pc waar ik alles op doe dus wilde ik daar een knappe ssd in. Nu heb ik een wat oudere laptop die ik een boost wilde geven dus kocht ik een ssd van Sandisk 480GB.
Zover alles prachtig ik programma(EaseUD ToDo Backup) gedownload om mijn hdd te kunnen clonen.
Dit is allemaal gelukt, koste wel ong. 3a4 uur, maar ik blij!
Ik ssd monteren in mijn laptop, kom ik erachter dat er van de 480GB 252GB mijn C: schijf is.
C: 99,73 / 252,22
System: 88,28 / 88,33
Recovery: 89,15 / 106,59
Is bij elkaar 447GB maar dat vind ik dus nergens terug alleen in de software waar ik de hdd mee gecloned heb.
...
- Sandisk SSD Plus 480GB
- EaseUs ToDo Backup
...
Nu is de vraag hoe ik dus de volledige 480GB als C; schijf kan gebruiken?
Mvg, Dave