Ik heb 'n moederbord van PC-Partner type 3588-3901. Nu zit er 'n jumper op (J29), die niet in de handleiding staat. Hij zit rechts achter de processor. Ik vermoed dan ook dat die jumper dient, om 't voltage te verhogen. Ik hoop dat iemand hier antwoord op weet.
Ik denk niet dat er veel tweakers een pcpartner moederbord hebben... tenzij ze hun pc bij Dynabyte ooit hebben gekocht... Het zijn namelijk niet al te beste mobo's...
Persoonlijk denk ik trouwens dat het een jumper is voor wel of niet jumperfree...
Het kan ook nog je clear CMOS jumper zijn...
Probeer het eens uit zou ik zo zeggen...
Persoonlijk denk ik trouwens dat het een jumper is voor wel of niet jumperfree...
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Deze moederborden worden gebruikt in Laser PC's, waar Dynabyte hun systemen ook laat asembleren. Op zich is er niks mis met dit bord (genoeg overclock mogelijkheden), alleen zie ik geen mogelijkheid om 't voltage te verhogen. Ik heb 't jumpertje al uitgeprobeerd, maar merk geen verandering. Het kan ook zijn, dat die de USB poort uitschakeld.Op zondag 24 juni 2001 17:55 schreef E-Vix het volgende:
Ik denk niet dat er veel tweakers een pcpartner moederbord hebben... tenzij ze hun pc bij Dynabyte ooit hebben gekocht... Het zijn namelijk niet al te beste mobo's...
Volgens de manual die ik hier heb gevonden is het een jumper om je keyboard-power-on te enabelen.
Volgens mij begrijp ik je vraag niet, of begrijp jij niet wat je vraagt.
Thanx! Zou goed kunnen, alleen is dit de manual voor 'n bord, met 'n Via chipset, terwijl ik er 'n BX chipset erop heb zitten. Ik heb 'n maandje geleden hiervoor de manual gedownload. Ik zal 's kijken op de Amerikaanse site van PCPartner, of er 'n nieuwere op staat. Hun site uit Hong Kong is helaas vreselijk trrrraaaagggg...Op zondag 24 juni 2001 18:10 schreef TrickTrac het volgende:
Volgens de manual die ik hier heb gevonden is het een jumper om je keyboard-power-on te enabelen.
hmm, vreemd, dat nummer komt overeen. Klopt dat opgegeven nummer wel ?
Anyhow, in de goede manual (waarom gebruiken ze die nummers dubbel ?) kun je hier vinden. In deze stat JP29 idd niet in.
btw, de laatste keer dat ik wat nodig had ben ik zeergoed geholpen door support in HK. Stukken beter als de support van de "grote" mobo fabrikanten. Gewoon ff mailen dus.
btw, de laatste keer dat ik wat nodig had ben ik zeergoed geholpen door support in HK. Stukken beter als de support van de "grote" mobo fabrikanten. Gewoon ff mailen dus.
Ja, deze manual had ik ook alOp zondag 24 juni 2001 18:26 schreef TrickTrac het volgende:
Anyhow, in de goede manual (waarom gebruiken ze die nummers dubbel ?) kun je hier vinden. In deze stat JP29 idd niet in.
mja, voor zekerheid gewoon ff mailen. Binnen 48 uur respons :-)
Dit is dus 'n jumper voor de power-on toets, op 't toetsenbord
Ik had er gisteren ff 'n ander toetsenbordje aangehangen et voila! Ik hoef nu niet meer onder de tafel te graaien naar de powerknop
Alleen jammer dat dit geen voltage jumper is
hehe, dus toch. Alleen vreemd dat het niet in deze manual staat, en wel bij andere borden.
Pagina: 1