als je niks te doen hebt doe het dan niet hier
Gaan ruim 250 cd's in..
prijzig, maar wel mooie oplossing..!
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
Op zondag 24 juni 2001 15:49 schreef Ook het volgende:
Van CaseLogic heb je van die boeken..
Gaan ruim 250 cd's in..
Ook
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten; het is dus niet nodig
om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks
onder je post te plakken.
Die mappen van Caselogic zijn erg stevig en nemen lekker weinig ruimte in, www.caselogic.com
52 cd's kwijt
kosten dacht ik iets van 12 gulden per 5 mapjes
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Ik denk dat ie te snel op 'Verstuur' heeft gedrukt, hij wilde vast nog iets toevoegen...Op zondag 24 juni 2001 15:51 schreef Pc123 het volgende:
[..]
[..]
Ook...
Verwijderd
AMD 1,4G; A7V333; 512 Mb V7700 Geforce2 Deluxe; 21" Philips Brilliance; 45+60Gb IBM7200; Plextor R412C, PX-32TS, Onstream SC30; Toshiba M1401; SbLive; Microsoft Internet KeyboardPro, Logitech Optical Wireless, HP950C, HP 4100C; WinXP Professional
Verwijderd
oftewel 6000 cd's ruimte
om mijn cdtjes mee te nemen gebruik ik
2 Caselogic cd mappen met elk ruimte voor 200 cd's
daar kan je alles netjes en overzichtelijk in doen.. en je kan het zo meenemen overal naar toe.. das een groot voordeel..
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
Verwijderd
Verwijderd
(laten we zeggen dat ik me zelf een beetje ken)
euh pic's meschien dat we het kunnen id'enOp zondag 24 juni 2001 16:03 schreef Dollardrules het volgende:
Weet niet hoe het heet maar heb zelf zo'n opbergbox met van die schuif/klap'laatjes' ofzo. Per laatje komen er 2 cd's uit. Supercompact voor 80 cd's Heb je een paar boxen nodig maar zijn ook weet stapelbaar. Voor de rest de cd's genummerd en in een database gestopt, werkt echt succesvol (prijs geloof een paar tientjes)
Verwijderd
Al die plastic cdhoesjes nemen echt heel veel ruimte in. Iedereen kent die stapels wel op zn buro
Nu heb ik een rij van die caselogic mappen staan. Werkt perfect! En lege cd's koop ik gewoon per spindle dat is nog goedkoper ook.

nu was ik dus aan het zoeken naar de 2e van links maar nergens te vinden op die site
(niet door mij tenminste)
Want dat lijkt me een heel mooi opbergsysteem
(plaatje is een beetje te klein voor een goed oordeel)

Elke CD doosje heeft een witte label op de zijkant, waarop staat geschreven wat erin zit.
Vind het wel handig en ziet er ook nog leuk uit ook
Verwijderd
1) map voor 200cd's is bijna 2 keer zo goedkoop als 200 lege doosjes (spindleS fikkers).
2) het neemt een stuk minder plaats in.
3) het weegt minder dan 200 lege doosjes
4) het minder snel stuk dan doosjes
5) veel "draagbaarder" dan 200 doosjes
dus kopen, zeker als je een spindleS fikker bent.
Hij heet toch Ook, dus ik betwijfel het...Op zondag 24 juni 2001 15:52 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Ik denk dat ie te snel op 'Verstuur' heeft gedrukt, hij wilde vast nog iets toevoegen...
Ook...
Fun while it lasted: World Community Grid!
noppe das de 3e van links ik zocht de 2eOp zondag 24 juni 2001 18:49 schreef volder het volgende:
Ik denk dat je deze bedoeld http://www.caselogic-oem.com/cgi-bin/sgin0101.exe?FNM=22&T1=12+NC+3&UID=2001062410444906&UREQA=5&UREQB=6&UREQC=7&UREQD=2
[typo mode]
enne de link is gefixt
[/typomode]
en mocht je je bedenken, dan passen er ook nog gewone doosjes in
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
Op zondag 24 juni 2001 16:01 schreef SiCnEsSs het volgende:
ik heb voor thuis een kast gemaakt van MDF, 3 meter hoog, 2 breed, 30 rijen met elk ruimte voor +-200 cd's
oftewel 6000 cd's ruimte
om mijn cdtjes mee te nemen gebruik ik
2 Caselogic cd mappen met elk ruimte voor 200 cd's
en zit heel die kast vol !?
Ikzelf gebruik trouwens gewoon boekenplanken, 2,5 meter breed en 15 cm diep, werkt ook goed!
Mother, will they like this song?
same hereOp zondag 24 juni 2001 15:49 schreef Ook het volgende:
Van CaseLogic heb je van die boeken..
Gaan ruim 250 cd's in..
Ook
and hereOp zondag 24 juni 2001 21:27 schreef stfu het volgende:
[..]
same here
kunnen er trouwens 200 in, moet binnenkort maar weer een nieuwe kopen
Verwijderd
nee niet volOp zondag 24 juni 2001 21:18 schreef TheLunatic het volgende:
[..]
en zit heel die kast vol !?
Ikzelf gebruik trouwens gewoon boekenplanken, 2,5 meter breed en 15 cm diep, werkt ook goed!
wat is prijzigOp zondag 24 juni 2001 21:29 schreef dreeke het volgende:
ze zijn wel prijzig !
* GeeBee spreekt uit ervaring
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Verwijderd
100 piek voor een map voor 200 cdsOp zondag 24 juni 2001 21:54 schreef l.d._ het volgende:
[..]
wat is prijzig
Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
Verwijderd
Dat zekerOp zondag 24 juni 2001 22:00 schreef GeeBee het volgende:
welk systeem je ook kiest, het staat of valt bij consequent bijhouden
Van caselogic, verkrijgbaar bij de betere platenzaak (ik heb het gekocht bij Van Lees Groningen).
pics:

Whatever.
Hmmm dat is toch wel een beetje voor achter je zonnescherm van je auto, weet je wel dat klapding aan het plafond. Max 12 cd's ofzo. Niet erg handig dus tenzij je je muur ermee wil behangenOp zondag 24 juni 2001 18:16 schreef l.d._ het volgende:
Zo eens de caselogic site bekeken kreeg ik gelijk dit voor m'n neus.
[afbeelding]
nu was ik dus aan het zoeken naar de 2e van links maar nergens te vinden op die site
(niet door mij tenminste)
Want dat lijkt me een heel mooi opbergsysteem
(plaatje is een beetje te klein voor een goed oordeel)
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Al me cd's passen erin... lekker makkelijk.
Whatever.
ja nu zie ik het ook .. dacht dat een hardplastidc opbergsystm was .. wat ik al vermelde klein plaatje !!!Op zondag 24 juni 2001 22:41 schreef Interstice het volgende:
Hmmm dat is toch wel een beetje voor achter je zonnescherm van je auto, weet je wel dat klapding aan het plafond. Max 12 cd's ofzo. Niet erg handig dus tenzij je je muur ermee wil behangen
Slim-case heet dat geloof ik.
Voorlopig nog ff zo en daarna ga ik wel spindelen en dan zien we wel weer verder. Voorlopig alles gewoon op een rijtje op de boekenplank. CD'tjes nummeren en klaar is MRfragle.
Die dunne doosjes zijn echt rilex. Kan je ook nog wat info kwijt
Sip-pel
And now the most interresting part of deze grot
Zelf gebruik ik gewoon een stel CDrekken die ik bovenop mijn kast heb staan. In ieder rek gaan 108 cds (heb er nu 3). Kosten iets van 25 piek per stuk bij de IKEA en zijn flink stevig.
Ik heb alle cds genummerd met van die nummertjes (1,75 bij de boekwinkel voor 540 nummertjes) voor de doosjes en de nummers zelf op de cd gezet. Die nummertjes zijn er in vier kleuren, wit, groen, blauw en oranje -> 4 x 540 = 2160 cds. Nou dan kun je wel effe vooruit.
In excel een lijstje gemaakt waarin ik alle cds heb gezet. CTRL-F als ik een cd nodig heb, in 1 minuut het juiste nummer en ik pluk ze zo uit het rek
Jij hebt ook niet veel CD's!Op maandag 25 juni 2001 00:14 schreef terw_dan het volgende:
Hoi
[..]
In ieder rek gaan 108 cds (heb er nu 3).
[..]
Een aanrader dus! Zie: http://www.whereisit-soft.com/
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Op het laatst staan er geen boeken meer, maar alleen maar CD's
Wel goed bijhuden waar je iets neerzet!!
HENG HENG
ik schrijf de titel op de zijkant van de cd
films, apps en spellen appart
Verwijderd
muziek
films
programma`s
games
etc.
En dan op je pc een databaseje aanleggen, of heel simpel in een word docje zetten waar wat inzit.
Werkt perfect voor mij
En het kenteken isOp zondag 24 juni 2001 15:54 schreef wasa het volgende:
Ik heb bij mij in de auto ook 3 volle mappen van caselogic liggen waar ieder 48 cd's inpassen.. nemen haast geen ruimte in beslag
Daarom voor mij gewoon cd toren
Verwijderd
Ja, die heb ik ook, maar dan 1/4 zo groot en 1/2 zo grootOp zondag 24 juni 2001 22:38 schreef meendering het volgende:
This is what you need!
Van caselogic, verkrijgbaar bij de betere platenzaak (ik heb het gekocht bij Van Lees Groningen).
pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Op de zijkant van de cd...dat is knapOp maandag 25 juni 2001 14:54 schreef Simkin het volgende:
ik schrijf de titel op de zijkant van de cd
Verwijderd
Heb ze in opbergrekken/schuiflades staan, en ze ligt gesorteerd op catagorie; audio: op muziekstijl en cd's; divx,mp3, games, installed progs, drivercd's enz.
Is nog best wel uit elkaar te houden, maar krijg wel problemen denk ik als de cd-voorraad watr groter wordt
Je hebt gelijk, maar heb nog 500 CDrs onder mijn bed liggen die waarschijnlijk snel vol zullen zijn.Op maandag 25 juni 2001 13:41 schreef dreeke het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet veel CD's!
bovendien internet ik via rooksignalen en heb je een zeer lage downloadspeed. Dus voor mij geen Divx of Mp3 zooi downen, is gewoon niet mogelijk
Casema dusOp maandag 25 juni 2001 23:53 schreef terw_dan het volgende:
[..]
bovendien internet ik via rooksignalen en heb je een zeer lage downloadspeed. Dus voor mij geen Divx of Mp3 zooi downen, is gewoon niet mogelijk
en die 1,5Mb haalt i bijna altijd wel.
Das dus een grote verzameling.
Tel daar bij op nog een aantal buma onvriendelijke cd's
maar ffkes ontopic.
die mappen van caselogic hebben wel wat .. maar ik heb graag de keus en een goed altenatief om je cd's zonder doosje toch handig op te slaat ston er nog niet bij.
als m'n geheugen met niet in de steek heeft gelaten zat er ooit bij een computerblad een cd opbergsysteem voor lose cd's
Hey kewl die heb ik van Microosft, zijn zeker makkelijk...Op zondag 24 juni 2001 22:38 schreef meendering het volgende:
This is what you need!
pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
En lekker draagbaar..