Toon posts:

Problemen met user.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zie hier het hele gesprek.

Ik denk ik ben hem een stapje voor.De redactie kan zijn hoe de transactie verlopen is en wie het gekocht heeft.Deze Tweaker heeft zelfs 1 maand garantie van mij gekregen.Waarom ,tomtom1234 zo "raar"doet is mij een raadsel,ik was aardig en wens hem zelfs succes,wat kan ik meer doen dan? :?

Geen integrale communicatie plaatsen aub

[ Voor 158% gewijzigd door Microkid op 07-05-2016 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

En om te reageren op je vraag: jij hebt een bod gedaan en de verkoper heeft duidelijk aangegeven dat er ook iemand anders kwam kijken. Hij heeft geen akkoord gegeven op je bod. Ergo: geen overeenkomst, dus een review is door beide partijen niet toegestaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Microkid op 07-05-2016 23:59 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:32

InFamous

excommunicado

Microkid schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 23:57:
En om te reageren op je vraag: jij hebt een bod gedaan en de verkoper heeft duidelijk aangegeven dat er ook iemand anders kwam kijken. Hij heeft geen akkoord gegeven op je bod. Ergo: geen overeenkomst, dus een review is door beide partijen niet toegestaan.
Volgens mij lees je hier verkeerd, ik zie dat tweaker1971 de verkoper is. Tom1234 heeft een bod gedaan en tweaker1971 kreeg al een bezichtiging.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

InFamous schreef op zondag 08 mei 2016 @ 00:02:
[...]

Volgens mij lees je hier verkeerd, ik zie dat tweaker1971 de verkoper is. Tom1234 heeft een bod gedaan en tweaker1971 kreeg al een bezichtiging.
My bad :( Maar dat veranderd niets aan de situatie: er was geen overeenkomst :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanx you all :) ,Ik heb al zo weinig beoordelingen en 1 onterechte zit ik echt niet op te wachten.Ik wacht trouwens nog op de beoordeling v/d koper,maar die is op vakantie ,maar die zal er vast komen.U bepaald Of dit op slot kan ,maar wat mij betreft okki dokki. .