Beste mensen,
Ik heb gekeken naar de BBG van mei en heb daar een beetje mijn eigen smaak op toegepast.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn pc gaan gamen, ook wil ik hem gebruiken als web development machine.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is plus minus 900 euro, inclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen oude componenten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik loop zelf te twijfelen over de grafische kaart (GTX 970 of toch wachten op de GTX 1070) en de voeding die hier voor nodig is (is 750watt teveel?)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, ik heb in het verleden zowel AMD als GeForce grafische kaarten gehad, MSI en ASUS moederboorden, etc, etc.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou het liefst een mid tower hebben die geheel dicht is en stil met weinig lichtjes (LEDs). Innerlijk van de machine maakt dus niet uit, het mogen de lelijkste onderdelen zijn.
. Ik zou graag de meeste games willen spelen op vol vermogen op 1080p.
Ga je overklokken?
Standaard instellingen zijn genoeg.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag wat meer advies willen over het beste systeem wat mogelijk is met mijn budget. Ik heb hieronder al wat componenten samengevoegd.
Ik heb gekeken naar de BBG van mei en heb daar een beetje mijn eigen smaak op toegepast.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn pc gaan gamen, ook wil ik hem gebruiken als web development machine.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is plus minus 900 euro, inclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen oude componenten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik loop zelf te twijfelen over de grafische kaart (GTX 970 of toch wachten op de GTX 1070) en de voeding die hier voor nodig is (is 750watt teveel?)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, ik heb in het verleden zowel AMD als GeForce grafische kaarten gehad, MSI en ASUS moederboorden, etc, etc.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou het liefst een mid tower hebben die geheel dicht is en stil met weinig lichtjes (LEDs). Innerlijk van de machine maakt dus niet uit, het mogen de lelijkste onderdelen zijn.
Ga je overklokken?
Standaard instellingen zijn genoeg.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag wat meer advies willen over het beste systeem wat mogelijk is met mijn budget. Ik heb hieronder al wat componenten samengevoegd.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 198,- | € 198,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 83,95 | € 83,95 |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 63,95 | € 63,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2133C13R | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Corsair RM750x | € 106,95 | € 106,95 |
| 1 | Crucial BX200 240GB | € 59,95 | € 59,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 575,75 | |