Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoran1992
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09-2018
Ik kreeg net een mailtje met een prijsopgave voor een reparatie van mijn laptop, en hier werd gezegd dat er schade door vloeistof gevonden was, ik weet 99,9% zeker dat ik nooit iets over mijn laptop gemorsd heb laat staan iemand anders en ik vroeg mij dus af of waterschade kan ontstaan op een andere manier? de laptop werkte prima met uitzondering van 3 toetsen (uitgesprijd over het toetsenbord)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123lodewijk
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
wat was er dan mee aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoran1992
toetsen op het toetsenbord werkten niet meer, (u,2@,8*) wat verbazingwekkend storend is tijdens het typen van mails, documenten en dergelijke dus ik wilde dat gerapareert hebben voor het einde van de meivakantie,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 21:40

wowi

Dan zullen ze dat eerst moeten bewijzen toch?
Beetje raar verhaal van de reparatie service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoran1992
ik heb ook gevraagd om fotos, en ze zouden het proberen te regelen.

dacht zelf eventueel aan condens of zweet die zon sensor tript, heb alleen geen idee hoe realistisch dat soort ideen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
uhm een toetsenbord wordt toch gemultiplexed? ( zo noemen ze dat toch :? ) dus dat je random keys ineens hebt die niet werken. en tja het kan natuurlijk domweg in je toetsenbord fout gaan of in de flatcable er van.. maar als de controller niet mee werkt?

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123lodewijk
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
kijk eens bij de reviews van het bedrijf of er iet s in staat over niet voorkomende schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

ComputerHoed

Electronica <3

Komt vaak voor dat producten claimen dat je waterschade hebt, puur om niet verantwoordelijk te zijn voor de garantie.

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Pagina: 1