Asus temperatuurvoeler

Pagina: 1
Acties:

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Goeiemiddag,

Ik ben op zoek naar de Asus temperatuur voeler, die normaal bij de Asus K7V is bijgeleverd (mijn mobo is weeral 4 maanden oud, en zat er schijnbaar niet bij merk ik nu..)

goed, ik ga niet zeuren over een artikel van een paar gulden, maar weten jullie misschien waar je die los kunt bestellen?

Op de asus site kon ik dit vinden:

Part #: 10-090101030
Item: Cable Thermal Sensor
Description: Cable Thermal sensor cable for PII Processors

Alvast bedankt mocht je het weten!

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Verwijderd

Bij mijn K7v zat hij er ook niet bij :)

Verwijderd

Ze zitten er nooit bij maar veel winkels hebben m wel voorradig, ze kosten geloof ik een tientje of 2.

Meestal staan ze ook niet op de prijslijst.

Verwijderd

Hey ZeroX15..... Gary D. rulezzz big time >:)

En ik heb hier in eindhoven paar zaken gevraagd naar een thermo. sensor en niemand had ze liggen

• Elect
  • Niet online
ZeroX15, weet jij een winkel die ze heeft?
m'n 800@950 wil ik wel een beetje in de gaten gaan houden nu namelijk ..

• Elect
  • Niet online
en toen was het stil terwijl ik toch hulp nodig heb :)

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
zo'n temp sensor is bij geen enkele groothandel in nederland leverbaar dus stop maar met zoeken,ga naar een electronica zaak en koop een ntc met een waarde van 10k soldeer hier 2 draden aan met zo;n stekkertje en isoleer de aansluitingen met een stukje krimpkous.

lijm het ding zo dicht mogelijk bij je core met een beetje 2 componenten hars op je koelblok en klaar is kees voor 5 piek.

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

ik heb er nog wel eentje, alleen was ie rechtstreeks op m'n athlon geplakt en die is nu een beetje versmolten. Krijg hem met geen mogelijkheid nog los.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Ik ben zelf ook op zoek geweest naar zo'n kabeltje, toen ik een K7V had. Ik ben er achter gekomen dat ie bijna nergens te krijgen is, maar dat ie zeker 40 piek kost. Dat vond ik een beetje te gortig, dus ben ik verder gaan zoeken op internet en ben ik deze site tegengekomen:

www.k7v.com (duh)

hierop staat uitgelegd hoe je heel simpel zelf zo'n kabeltje kunt maken.
Ik heb er dus zelf 1 gemaakt en dat werkte goed, moet 'm hier nog ergens hebben liggen. Kostte bij mekaar nog geen 3 piek!

Succes! :)

Ai
Te laat.........

Verwijderd

Op zondag 24 juni 2001 15:51 schreef wasa het volgende:
Hey ZeroX15..... Gary D. rulezzz big time >:)

En ik heb hier in eindhoven paar zaken gevraagd naar een thermo. sensor en niemand had ze liggen
Check aragorn computers, in Eindhoven... die had ze zekersteweten, anders kunnen ze m bestellen (ook al zeggen ze van niet...)

offtopic:
Jazeker... Gary D Rulez... Toevallig ook op Qlimax geweest?

Verwijderd

Op zondag 24 juni 2001 15:52 schreef Elect het volgende:
ZeroX15, weet jij een winkel die ze heeft?
m'n 800@950 wil ik wel een beetje in de gaten gaan houden nu namelijk ..
Jazeker.... zoals ik hierboven al vermeld heb... dit bedrijf

ps: staat (waarschijnlijk) niet in de prijslijst! ff bellen helpt

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 19:14
Ej wacht even?! Zat ie er bij jullie niet bij? Ik heb een Asus K7V bij Eynstein besteld, een klein jaar geleden, en heb ze toevallig net gisteren gemaild met de opmerking dat mijn processortemp altijd op 0 graden staat en of dat wel goed was. Krijg ik een vrij lompe reactie terug (waarom kom je daar nu pas mee - ja weet ik veel of dat goed is of niet, ben geen expert) en de mededeling dat ik 'm kan opsturen ter reparatie en dat ik 'm dan na twee weken terug kan krijgen. Zit ik ten eerste niet op te wachten, en ten tweede vind ik het een vrij domme suggestie wanneer er blijkbaar helemaal geen sensor op dat hele moederbord zit...

Begrijp ik die k7v.com-site nou goed dat die hele sensor er waarschijnlijk gewoon niet op zit? Met andere woorden, dat Eynstein geen verstand van zaken heeft?

PS. ben newbie op dit gebied, be gentle please

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
dat laatste zou zo eens kunnen...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1