Beste internet provider in Nederland

Pagina: 1
Acties:
  • 538 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kortovos
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-08-2023
Binnenkort verhuis ik van Belgie naar Nederland. Ik vroeg me af welke internet provider in Nederland het beste is, qua prijs, kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:10
Als je geen glasvezel hebt dan is een abonnement bij ziggo de beste keus

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-09 14:44
1) Met hoeveel personen ga je gebruik maken van het internet abonnement? (Aantal MB/s)
2) Hoeveel waarde hecht je aan overige diensten (tv en bellen) en extra diensten als Spotify, Netflix en zenderpakketten.
3) Wat is de maximaal leverbare snelheid volgens de volgende website? (locatie is handig om te weten)
4) Specifieke wensen of niet?

Over het algemeen genomen is (wat ik in mijn omgeving hoor) Ziggo de beste keuze als geen glasvezel ligt. Ligt deze er wel dan kiezen veel mensen voor KPN. Al zijn bij beide providers goedkopere alternatieve te vinden uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Handig ook om het gebied te kennen, zijn genoeg gebieden waar ziggo namelijk niet geleverd wordt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-10 15:49

Equator

Crew Council

#whisky #barista

kortovos schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 17:24:
Binnenkort verhuis ik van Belgie naar Nederland. Ik vroeg me af welke internet provider in Nederland het beste is, qua prijs, kwaliteit.
Ik kan me niet voorstellen dat Google je niet kon helpen bij die vraag..

[google=welke internet provider is het beste in Nederland]

We verwachten een dosis eigen inzet, en dat mis ik in jouw post. Je geeft niet aan wat je al gedaan hebt, waar je gezocht hebt en waarom deze zelf verkregen antwoorden je niet konden helpen.

Wij zijn niet je persoonlijke helpdesk. Lees ook nog eens voor de grap Het algemeen beleid

[ Voor 5% gewijzigd door Equator op 07-05-2016 19:15 ]

Dit topic is gesloten.