Beste medetweakers,
Ongeveer 2 maand geleden heb ik voor het eerst een eigen computer gebouwd.
Dit was erg leuk om te doen, maar ik zit een aantal dagen met een probleem.
2 dagen terug begon het, mijn beeldschermen gingen ineens uit, maar de pc bleef draaien.
Schermen gaven aan geen signaal te krijgen, dus ik kijken of alles goed was aangesloten, uiteindelijk 1 scherm op de mobo aansluiten maar niets werkte.
Na de computer te hebben uitgedrukt, weer aangedaan, maar een tijdje later precies hetzelfde verhaal.
Ik gebruik een windowed kast en de standaard meegeleverde koeler heeft een blauw kleurtje erin, die ging sinds gister ook uit. Mijn verwachting is dat het aan mijn moederbord ligt, maar hopelijk kan ik dit met jullie hulp verhelpen zonder mijn portemonnee er bij te betrekken.
Mijn specs:
Mobo: MSI H81M-E34
CPU: Intel Core i5-4460 Boxed
GPU: MSI Radeon R9 280x 3gb
HDD: Seagate Desktop HDD, 1TB
Case: Sharkoon BW9000-W windows zwart
RAM: Crucial Ballistix BLS2CPblabla 2x4Gb. xD
PSU: Corsair CX750M
Beeldschermen: 2x BenQ GL2250HM Zwart
Ik weet niet of dit er ook mee te maken heeft, maar ik speel League of Legends en een tijdje terug(ik denk nu 2/3 weken terug) kreeg ik een error.
'Microsoft Visual C++ Runtime Library'
Screentje
Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen.
Alle tips is welkom.
Alvast bedankt!
Stefan
Ps. Specs van mijn PC staan ook in mijn inventaris.
Ongeveer 2 maand geleden heb ik voor het eerst een eigen computer gebouwd.
Dit was erg leuk om te doen, maar ik zit een aantal dagen met een probleem.
2 dagen terug begon het, mijn beeldschermen gingen ineens uit, maar de pc bleef draaien.
Schermen gaven aan geen signaal te krijgen, dus ik kijken of alles goed was aangesloten, uiteindelijk 1 scherm op de mobo aansluiten maar niets werkte.
Na de computer te hebben uitgedrukt, weer aangedaan, maar een tijdje later precies hetzelfde verhaal.
Ik gebruik een windowed kast en de standaard meegeleverde koeler heeft een blauw kleurtje erin, die ging sinds gister ook uit. Mijn verwachting is dat het aan mijn moederbord ligt, maar hopelijk kan ik dit met jullie hulp verhelpen zonder mijn portemonnee er bij te betrekken.
Mijn specs:
Mobo: MSI H81M-E34
CPU: Intel Core i5-4460 Boxed
GPU: MSI Radeon R9 280x 3gb
HDD: Seagate Desktop HDD, 1TB
Case: Sharkoon BW9000-W windows zwart
RAM: Crucial Ballistix BLS2CPblabla 2x4Gb. xD
PSU: Corsair CX750M
Beeldschermen: 2x BenQ GL2250HM Zwart
Ik weet niet of dit er ook mee te maken heeft, maar ik speel League of Legends en een tijdje terug(ik denk nu 2/3 weken terug) kreeg ik een error.
'Microsoft Visual C++ Runtime Library'
Screentje
Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen.
Alle tips is welkom.
Alvast bedankt!
Stefan
Ps. Specs van mijn PC staan ook in mijn inventaris.