Ik zoek een?
Een huiskamer PC die stil zijn werk doet en snel genoeg is voor transcoding via Plex
Wat is je budget?
+/- 300 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Transcoding door Plex naar een Chromecast 2. Het bronmateriaal heeft een zeer hoge bitrate (16Mbps). Het betreft een FullHD TV.
- Office / Browsing / e-mail
Wat heb je zelf al gevonden?
Keuze kast: Mooi klein, stil en voorzien van USB3 front poorten. Foritain heeft mij volledig overtuigd.
Keuze mobo: Ik koos niet voor de MSI H110M PRO-VH want die heeft maar 1 case fan header. De kast heeft er 2 nodig, anders is 1 van de fans continue vol aan. Dus voor een iets duurdere gegaan.
Overall: Kwaliteit en duurzaamheid is heel belangrijk bij de keuze van dit systeem, hij zou zo +10 jaar mee moeten gaan.
Welke vragen heb je hier nog over?
- Zal de CPU krachtig genoeg zijn voor Plex Media Server? Zo te zien wel.
- De USB 3.1 header op het mobo is downwards compatible met de de front USB3 aansluiting van de kast volgens mij. Klopt dat?
- Past alles bij elkaar?
- Hebben jullie nog tips?
Een huiskamer PC die stil zijn werk doet en snel genoeg is voor transcoding via Plex
Wat is je budget?
+/- 300 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Transcoding door Plex naar een Chromecast 2. Het bronmateriaal heeft een zeer hoge bitrate (16Mbps). Het betreft een FullHD TV.
- Office / Browsing / e-mail
Wat heb je zelf al gevonden?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G4400 Boxed | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | MSI B150M PRO-VDH | € 61,38 | € 61,38 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 28,- | € 28,- |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 33,95 | € 33,95 |
| 1 | Crucial BX200 240GB | € 59,95 | € 59,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 297,18 | |
Keuze kast: Mooi klein, stil en voorzien van USB3 front poorten. Foritain heeft mij volledig overtuigd.
Keuze mobo: Ik koos niet voor de MSI H110M PRO-VH want die heeft maar 1 case fan header. De kast heeft er 2 nodig, anders is 1 van de fans continue vol aan. Dus voor een iets duurdere gegaan.
Overall: Kwaliteit en duurzaamheid is heel belangrijk bij de keuze van dit systeem, hij zou zo +10 jaar mee moeten gaan.
Welke vragen heb je hier nog over?
- Zal de CPU krachtig genoeg zijn voor Plex Media Server? Zo te zien wel.
- De USB 3.1 header op het mobo is downwards compatible met de de front USB3 aansluiting van de kast volgens mij. Klopt dat?
- Past alles bij elkaar?
- Hebben jullie nog tips?
Yippie kayak, other buckets!