Ik ben van plan mijn toetsenbord te gaan verven maar nu zit ik met het probleem dat er op sommige plaatsen text staat (caps lock enz.). Ik ben best bereid eroverheen te verven, maar hoe krijg ik die letters er weer op? Stikkertjes valt best wel op... kan ik beter de text afdekken en dat gewoon wit laten of is dat ook geen optie? Of is er een manier om hele kleine letters uit een papiertje te snijden zodat ik met witte verf die letterjes er weer op kan spuiten?
misschien een idee om je toetsen er gewoon uit te haln en alleen de rest te verven?
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
openschroeven, zodat je zeg maar die plaat eraf kan halen, en dat de rest gewoon nog in elkaar zit, dan weet je zeker dat je ook geen electronica aan het spuiten bent
Verwijderd
veel succes met het verfen van je toetsen
en daarna weer letters eropzetten [dat gaat je mooit niet lukken]
koop gewoon een gekleurd keyboard, of verf alleen de buitenlant. Anders slijt je verf zowieso binnen maandje weg van je toetsen.
koop gewoon een gekleurd keyboard, of verf alleen de buitenlant. Anders slijt je verf zowieso binnen maandje weg van je toetsen.
ik heb het niet over de toetsen, op het keyboard zitten van die lampjes met erboven: Caps Lock, Scroll Lock, Num Lock en dan nog de extra zut met "een koffiekop", Suspend, WWW, Calculator etc. Dat staat allemaal op de behuizing, niet op de toetsen
ok, ik weet dat het niet gemakkelijk is om te doen, maar ik heb toch andere mensen hier gezien met keyboard mods en die waren ook geverfd. Hoe hebben die het dan opgelost?
Sorry van de vele posts, ik denk dat ik het morgen of over een week gewoon weer vraag en dan duidelijk vermeld dat het niet over toetsen verven gaat, want niemand reageert meer. Zal wel zijn omdat ze denken te weten waarover het gaat terwijl ze het toch fout hebben
Ik denk dat niemand een oplossing weet, net als ik. Maar als je een nieuw topic daarvoor wilt openen is dat onzin, en zal hij ook snel gesloten worden.Op zondag 24 juni 2001 17:25 schreef GambitRS het volgende:
Sorry van de vele posts, ik denk dat ik het morgen of over een week gewoon weer vraag en dan duidelijk vermeld dat het niet over toetsen verven gaat, want niemand reageert meer. Zal wel zijn omdat ze denken te weten waarover het gaat terwijl ze het toch fout hebben
Dat doe ik dus alleen maar als niemand antwoord weet, en waarschijnlijk doe ik dat dan over een maand als ik zeker weet dat niemand meer op vakantie is. Ik ga heus niet zomaar twee keer hetzelfde vragen hoor
yep, maar het probleem is dat ik al die extra toetsen dan niet meer uit elkaar kan houden
paar voorbeeldjes van die toetsen: Suspend, Close, Xfer, Menu, Eject, Mute, Record, WWW, Calculator, iets met schermpjes, iets met een koffiekop (nah jah, die heeft een eigen ledje dus die onthoud ik wel
)
ik neem aan dat je gaat spuiten, tis wel een werk, maar met lijm ofzo in zo een injectienaald ding, en dan over de letters heel netjes heengaan, dan laten drogen, goed laten drogen, en dan spuiten
zou dat niet gaan?
zou dat niet gaan?
Verwijderd
koop gewoon wat van die wrijfletters.
makkelijk, snel en netjes.
[edit spellen is moeilijk]
makkelijk, snel en netjes.
[edit spellen is moeilijk]
Ga naar een modelbouwzaak. Daar kan je een goedje kopen wat je er op kunt smeren. Als je daar overheen hebt gespoten, dan kan je de verf er weer af vegen.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Verwijderd
Kan je halen bij de (betere) boekhandel. Je kan ook voor plakletters kiezen maar deze zijn dikker en liggen er dan boverop.Op zondag 24 juni 2001 17:48 schreef GambitRS het volgende:
wrijfletters?
Het probleem is niet het behouden van de oude letters, als ik dat zou willen doen dan plak ik er wel een beschermend papiertje op hoor
Ik wil nieuwe "witte" letters dat lijkt me veel stoerder
is het misschien een idee om het met nagellak te doen? ik heb er eens iemand over horen praten maar weet niet of het werkt. ik had graag a s w d pijl toesten en de 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0 toetsen wit van kleur

Wellicht dat je een lettersjabloon kunt gebruiken.
Die hadden wij vroeger toen technisch tekenen nog met de hand ging
https://www.dekas.nl/arti...on-letter-linex-10mm.html
Die hadden wij vroeger toen technisch tekenen nog met de hand ging
https://www.dekas.nl/arti...on-letter-linex-10mm.html
Als je nu nog een paar maanden geduld had gehad dan had je gewoon een kick van 20 jaar kunnen maken. Gemiste kans @Brian_tralala !
Had liever 40 jaar gewacht dan was mijn sjabloon weer in de mode geworden.
%^#! wie schopt een topic van 20 jaar omhoog
%^#! wie schopt een topic van 20 jaar omhoog
[ Voor 25% gewijzigd door kitao op 19-04-2021 15:24 ]
Als je toch gaat customizen, koop dan gewoon een keycap set in een kleurtje dat je wil.
Android developer & dürüm-liefhebber
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.