Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Netflix netwerk instellen(apparaat toevoegen) in je profiel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:53
Hallo allen,

Ik gebruik dagelijks Netflix op de ps4 en ook op de wii U.
Er is echter 1 probleem, elke dag krijg ik een mailtje dat ik mijn wachtwoord opnieuw krijg het volgende:

''We hebben een verdachte aanmelding bij je Netflix-account gedetecteerd. Je Netflix-account is mogelijk gecompromitteerd door een website of dienst die niet is geassocieerd met Netflix. Om ongeautoriseerde toegang tot je account te voorkomen, hebben wij voor alle zekerheid je wachtwoord gereset.''

Het probleem zit denk ik dat ik de ps4 en wii U moet activeren in mijn netflix account.
Nu komt het grootste probleem:ik moet een code invoeren in mijn account, maar welke in godsnaam? Waar kan ik die codes vinden in mijn ps4/wii U netflix app? Kan iemand mij helpen? Ik moet dus elke dag een nieuw wachtwoord instellen, om moe van te worden.

Alvast bedankt voor jullue hulp!

nothing stops this train

Alle reacties

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Wat voor een abonnement bij Netflix heb je?

Zoals ik het nu lees heb je het goedkoopste abo én mag je dus maar met één apparaat gelijktijdig verbinden terwijl je (gelijktijding) probeert te verbinden met meerdere apparaten?

[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 06-05-2016 19:06 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:53
Hoi Wimmel

Ik heb de abbo van 10 euro per maand (2 schermen tegelijk)
Je moet apparaten activeren (toevoegen) maar hoe is dus onduidelijk (dat is mijn vraag, hoe moet het?)

[ Voor 41% gewijzigd door Kol Nedra op 06-05-2016 19:24 ]

nothing stops this train

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:42
Heb zelf eerlijk gezegd nog nooit een device hoeven activeren en kijk hier Netflix op Android (telefoon en tablet), Windows 10 app en op een PS4. Geen van deze apparaten heb ik hoeven activeren.
Dat gezegd hebbende bestaan er kennelijk apparaten waarbij dat wel moet gebeuren en volgens Netflix doe je dat op: https://www.netflix.com/activate
Uitleg staat op: https://help.netflix.com/en/node/283

[ Voor 8% gewijzigd door ninjazx9r98 op 06-05-2016 23:11 ]