Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundcloud
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 03-10-2022
Ik heb besloten om een OPO te nemen, maar toen ik hem wilde bestellen moest dat met een credit card. Kan het ook met paypal zonder credit card? Of kan je ook op een andere website deze telefoon nieuw kopen?

Alvast bedankt

Beste antwoord (via soundcloud op 06-05-2016 23:15)

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

soundcloud schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 16:17:
waauw die lijkt me mooi.. nu twijfel ik wel weer
eind juni zal die dan uit zijn?
ik kan tm dan wel een hele oude telefoon proberen te regelen die ik kan gebruiken :o
maar ik kan idd ook voor 150 euro de OPO halen en met 150 euro iets anders leuks..maar dan is die wel 2e hands en kan er gedoe mee zijn

Maar als het echt in juni uitkomt en geen juli/augustus enz wil ik best wachten..Maar dat invitesysteem dat is dan weer het nieuwe probleem gok ik dan
Als ik jou was zou ik het volgende doen: lekker die 300 euro bewaren en investeren in de OnePlus 3 > een 'oude' telefoon gebruiken > wanneer de OnePlus 3 uit is, instant kopen > als je een invite nodig hebt, ik kan er tegen die tijd best wel eentje voor je regelen :). Mits je dat wilt.

Wanneer hij exact te koop zal zijn, horen we aan het eind van deze maand. Dan wordt hij namelijk onthult. zie hier: nieuws: OnePlus 3 wordt aan het einde van het tweede kwartaal aangekondigd

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het niet op de website staat, zal je niet kunnen betalen met Pypal.
Je kan hem ook bij Amazon.de kopen.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2016 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundcloud
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 14:18:
Als het niet op de website staat, zal je niet kunnen betalen met Pypal.
Je kan hem ook bji Amazon.de kopen.
Wow hetis duits zie ik? en volgensmij zijn die 2e hands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

soundcloud schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 13:40:
Ik heb besloten om een OPO te nemen, maar toen ik hem wilde bestellen moest dat met een credit card. Kan het ook met paypal zonder credit card? Of kan je ook op een andere website deze telefoon nieuw kopen?

Alvast bedankt
Wat is de reden dat je een OnePlus One wilt nemen? Over een aantal maanden komt de OnePlus 3 uit. De 32GB/4GB variant is maar 270 euro.

Wat zijn je eisen/wensen? En wat is je budget?

Hier de link om een OnePlus One te bestellen. Je kunt gewoon met PayPal betalen hoor: https://oneplus.net/nl/oneplus-one

https://oneplus.net/nl/support/faq. Ga dan naar "payment & shipping".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundcloud
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 15:18:
[...]

Wat is de reden dat je een OnePlus One wilt nemen? Over een aantal maanden komt de OnePlus 3 uit. De 32GB/4GB variant is maar 270 euro.

Wat zijn je eisen/wensen? En wat is je budget?

Hier de link om een OnePlus One te bestellen. Je kunt gewoon met PayPal betalen hoor: https://oneplus.net/nl/oneplus-one

https://oneplus.net/nl/support/faq. Ga dan naar "payment & shipping".
omdat de oneplus 2 slechter blijkt te zijn dan de opo en mijn budget is 300 euro max..en de op2 is 345 euro

en de op3 lijkt me dan veel duurder te worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

soundcloud schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 15:28:
omdat de oneplus 2 slechter blijkt te zijn dan de opo en mijn budget is 300 euro max..en de op2 is 345 euro

en de op3 lijkt me dan veel duurder te worden..
Uhh.. wat bedoel je met 'slechter'? :P
De hardware is toch écht beter dan die van de OnePlus One. De goedkoopste variant van de OnePlus 3, wordt 270 euro. Onder jouw budget dus ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundcloud
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 15:35:
[...]

Uhh.. wat bedoel je met 'slechter'? :P
De hardware is toch écht beter dan die van de OnePlus One. De goedkoopste variant van de OnePlus 3, wordt 270 euro. Onder jouw budget dus ;).
hmm en wanneer komt die telefoon uit? want ik heb hem echt zsm nodig.
ik dacht dat opo beter was dan de op2 haha..maar dat ligt meer aan wat je zelf liever hebt..

hoe is de op3 dan? wat is er nieuw, wat gaat er weg enz? heb je misschien een link ofzo daarvan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Amazon.de staan er wel nieuwe opos:
http://www.amazon.de/gp/o...new?ie=UTF8&condition=new

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundcloud
kost mer dan mijn budget :p en ook lastig dat duitse

ik heb in een ander topic hier, een oneplus topic ook hetzelfde gevraagd en daar hebben ze gezegd dat je wel degelijk via paypal credit kan betalen en het niet persee met een credit card moet

ik ga daar vandaag naar kijken en anders in het 2e hands kopen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

soundcloud schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 16:00:
hmm en wanneer komt die telefoon uit? want ik heb hem echt zsm nodig.
ik dacht dat opo beter was dan de op2 haha..maar dat ligt meer aan wat je zelf liever hebt..

hoe is de op3 dan? wat is er nieuw, wat gaat er weg enz? heb je misschien een link ofzo daarvan
Toevallig beheer ik daar een topic over ;). Kijk eens aan: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie

Vanochtend nog informatie over bijgewerkt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier heb je er ook een bij Amazon.co.uk
https://www.amazon.co.uk/...=8-1&keywords=oneplus+one

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2016 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:08
Ik heb zelf een OPO, maandje of 8 geleden gekocht en nog altijd heel tevreden over. Snel apparaat, goed scherm en eigenlijk weinig nadelen gevonden. Wel was toen net de OP2 uit en met de komst van de OP3 over een niet al te lange tijd zou ik toch persoonlijk aanbevelen om óf voor de OP3 te gaan óf (misschien nog beter) 2e hands te gaan. Achteraf gezien had ik ook financieel beter voor een gebruikte kunnen gaan want er worden er genoeg aangeboden in nieuwstaat. Voor ongeveer 160 a 170 euro heb je al een in zeer goede staat verkerende. Zou ik eigenlijk aanbevelen dan ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Raznov op 06-05-2016 16:12 ]

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundcloud
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 16:05:
[...]

Toevallig beheer ik daar een topic over ;). Kijk eens aan: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie

Vanochtend nog informatie over bijgewerkt ;).
ik kan tm dan wel een hele oude telefoon proberen te regelen die ik kan gebruiken :o
maar ik kan idd ook voor 150 euro de OPO halen en met 150 euro iets anders leuks..maar dan is die wel 2e hands en kan er gedoe mee zijn

Maar als het echt in juni uitkomt en geen juli/augustus enz wil ik best wachten..Maar dat invitesysteem dat is dan weer het nieuwe probleem gok ik dan

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

soundcloud schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 16:17:

Als ik jou was zou ik het volgende doen: lekker die 300 euro bewaren en investeren in de OnePlus 3 > een 'oude' telefoon gebruiken > wanneer de OnePlus 3 uit is, instant kopen > als je een invite nodig hebt, ik kan er tegen die tijd best wel eentje voor je regelen :). Mits je dat wilt.

Wanneer hij exact te koop zal zijn, horen we aan het eind van deze maand. Dan wordt hij namelijk onthult. zie hier: nieuws: OnePlus 3 wordt aan het einde van het tweede kwartaal aangekondigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundcloud
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 16:22:
[...]

Als ik jou was zou ik het volgende doen: lekker die 300 euro bewaren en een 'oude' telefoon gebruiken > wanneer de OnePlus 3 uit is, instant kopen > als je een invite nodig hebt, ik kan er tegen die tijd best wel eentje voor je regelen :). Mits je dat wilt.

Hmm dan zal ik wachten heb toch nog examens enz, dankjewel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
soundcloud schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 13:40:

Alvast bedankt
Ik heb er 2 gekocht MET paypal via de officieele website.. ik weet 100% zeker dat het dus kan.. (en ja Paypal zonder creditcard gelinkt (wel bank though))

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Pagina: 1