PSN: Sluuz

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

[ Voor 13% gewijzigd door GENETX op 09-05-2016 13:29 ]

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

... en gaat over tot de orde van de dag

Kan dubbel worden geïnterpreteerd: Zowel de backup zelf, die velen nu nog steeds missen ondanks alle ransomware, en de "backup" van t.net's community voor je keuze
[ Voor 51% gewijzigd door GENETX op 09-05-2016 13:36 ]
GENETX schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:28:
Voor als jullie in Fryslân nog eens wat reclame moeten maken
[afbeelding]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Verwijderd

Zo beter marketing lollertjes?

Beproeft he? RobIII weet dat jij werkt bij het bedrijf dat "op de proef" als OK heeft bevonden.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2016 13:49 ]

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

[ Voor 13% gewijzigd door d32 op 09-05-2016 13:49 ]

Verstuurd vanaf mijn magnetron

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Ik heb werkelijk waar geen idee waar je 't over hebt, maar then again I couldn't care lessVerwijderd schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:43:
Beproeft he? RobIII weet dat jij werkt bij het bedrijf dat "beproeft" als OK heeft bevonden.
Maar leef je gerust even uit op mij hoor; als dat oplucht wil ik graag wel even je punching-bag spelen
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij

Oei, ze waren niet zo blij met mijn inzending...
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Of alleen de generator gebruiken ?

Of meer dan 1 ?

[ Voor 17% gewijzigd door NonTweaker op 09-05-2016 15:00 ]

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀

Denk dat dit wel mooi de lading dekt.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Valt ook weinig met precies ".NET" te maken. "Net" is al iets makkelijkerpineapple23 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 14:19:
Het valt wel op dat mensen het woordje .NET niet snappen haha, dus kloppen heel veel plaatjes niet.
Dat zegt al genoeg toch? Als je uitleg moet geven bij een reclame campagne....r.and.r schreef op maandag 09 mei 2016 @ 14:19:
[...]
Valt ook weinig met precies ".NET" te maken. "Net" is al iets makkelijker
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Ik dacht dat die eerste paar voorbeelden wel genoeg waren, maar blijkbaar heb ik me vergist. Geeft niet, bewijs ik weer eens dat ik menselijk benFreekers schreef op maandag 09 mei 2016 @ 14:24:
[...]
Dat zegt al genoeg toch? Als je uitleg moet geven bij een reclame campagne....
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

500 "The server made a boo boo"

Heb ze niet allemaal doorgelezen, zal er vast al tussen hebben gezeten
Hell / 0

Verstuurd vanaf mijn magnetron

[ Voor 9% gewijzigd door m0h4life op 09-05-2016 14:46 ]

Jammer dat de meme generator geen unicode lust, dan maar zo.